Dream pov:
otevřel jsem dveře sapnapovi který si sedl s karlem na zadní sedačky. Nastartoval jsem a jel do nemocnice. Trvalo to asi 30 minut."Ugh diky moc dreame" Řekl sapnap a už si to pádíl do nemocnice s karlem na zádech.
Já ho ještě rychle pozdravil a popřál good luck. Pak už jsem jel domů. Po cestě domů jsem se stavil pro nějaké jidlo a pití v obchodě (třeba Kaufland nebo lidl je to jedno xd). Když jsem dojel domů, zaparkoval jsem a šel jsem odemknout dveře od baráku. Když jsem vešel do vnitř, viděl jsem george břichem opřeného o linku stolu. Přišel jsem potichu k georgovi, přitiskl ho k lince a zakryl mu oči. „Aaaa, clayi myslíš si že tě nepoznám?! "
Já se rychle odtáhl a nastavil na george udivený pohled. „Jak jsi mě to nazval?!!" Řekl jsem s údivem.
George se otočil, trošku zčervenal a sklonil hlavu k zemi. Já se také trošku zčervenal ale usmál jsem se. přiblížil jsem se k georgovi. Ukazováčkem jsem mu nadzvedl bradu a tim celou halvu. Lehcejsem k němu naklonil hlavu a políbil george na rty a hned se odtáhl. George byl červený a opět sklonil pohled k zemi. „Promiň ja nechtěl"Řekl george smutným hlasem a nastavil
fake smile na dreama. Dream se opravdu
usmál a šel se podívat fo tam georgevaří. Vařil tam špagety s rajčatovou omáčkou. „Mňam." Olizl se dream. George konečně zvedl hlavu a přišel zpět k hrnci se špagetami a omáčkou. Bylo to už uvařené proto špagety s omáčkou dal na talíře. Chtěl zarvat přes celý barák na dreama aby se šel najíst ale dream byl hned vedle něho takže mu dal ruku před pusu. George se lekl. „Ty debile" Ohnal se george po dreamovi a vlepil mu facku. „Auu, co děláš "Zeptal se dream se slzami v očích. „Promiň ja nechtěl Řekl george se slzami v očích. Dream na to nic neříkal a pustil se do špaget. George sklonil hlavu a také se pustil do špaget. Když dream dojedl měl stále hlad. Proto si vzal vidličku zpět do ruky a začal utírat z georgoveho talíře (sorka nevim jak se sklonuje george xdd). Dream vzal do pusy poslední špaget kterou měl v puse i George. Jak oba nasavali špagetu, pomalu se přibližovali. Dali si pusu. George dream zrudnuli. Dream se zvedl a šel si umýt pusu od špaget. Hned za nim běžel george který ho ze zadu obejmul. „Oh ahojky Řekl dream a pohladil george ve vlasech. George se potichu zasmál a začal si také mýt pusu. Dream už chtěl odejít ale george vyskočil od umyvadla a skočil dreamovi na záda. „Hej, ty klíště jedno pust se mě!Řekl dream a snažil se george shodit. George se však držel jako klíště, proto se to dreamovi nepovedlo. Dream ale dostal nápad takový že by mohl george zkusit položit na postel. Běžel tedy do pokoje kde odhrnul vyřazené dveře z pantu. Sednul si na postel a myslel si že už konečně george sleze. Georgw se ho ale stále držel. Dreama tedy napadlo že si sundá mikinu. Sundal si tedy mikinu(hoodie) a tím george shodil na postel. George se svalil na postel, lehl si a schoval se pod deku. Dream chtěl odejít ale george ho chytl za ruku a tahl ho k sobě. Dream se neudržel a george ho vtáhl k sobe pod deku. George ho obejmul a usnul mu v obětí. Dream se snažil se vyvlíknout ale vůbec mu to nešlo. Dream se snažil vrtět ale v tu chvíli přišel do pokoje sapnap. Sapnap se začal hlasitě smát až z toho spadl na zem. George se vzbudil a dream se přestal vrtit. Dream odhrnul deku kterou následovně shodil z postele na zem. „Hahaha" Zasmál se george a zvedl se z postele. Hned za nim se zvedal dream. George se postavil před sapnapa. Dream ho předběhl a chtěl sapnapovi vrazit facku. V tu chvíli když se dream napřahoval tak tak přihopsal karl na berlích „hej, co se tady zass děje?! "Zakřičel karl a stoupl si mezi dreama asapnapa. Dream všeho nechal a stoupl si za George,,copak silák se nám bojí " Řekl sapnap a začal se opět smát. „Drž hubu sape, jinak ti ji opravdu vlepim a to takovou že tyden nebudeš moct jíst!" Zařval dream a postavil se vedle george. ,,Prosím vás, přestaňte se hádat" Řekl karl s georgem dohromady klidným hlasem. Sapnap odstpupil, chytl karla za ruku a šel s ním do obýváku. Dream chytl george a táhl ho naopak do jeho pokoje.
~738 slov~ helloooo po krátké době další kapitola. Dopisuju to ve škole xd takže mivtady všichni čumí do mobilu so no spicy scény;) tak zatim bayyy luv yu<33
ČTEŠ
DNF první setkání
Fanfic!!Tw: obcas sus!! (!Spicy scény oznaceny: ❗❗❗!) ⛔❗ČTETE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ❗⛔ (hrozí: trauma do konce života, deprese, uzkosti) Vysvetlivky: (Blabla) můj dodatek k příběhu "Cs jak se mas" Nekdo neco řekl. To je asi vše xdd užijte si čtení:)