Dream pov:
Když jsem tak přemýšlel co udělám první atd tak mě to napadlo. Vešel jsem tedy do pokoje a první co jsem udělal, bylo to že jsem začal georgovi kousat lalůček od ucha.(Ik zní to divně ale pls 💀)
George mi začal trochu vzdychat do ucha a to mě víc nabudilo. Ucho jsem mu celé olízl a on konečně vstal.
,, Dweamee~" Zavzdychal George moje jmeno a ja zcervenal. Když byl george alespoň z části vzhůru, začal jsem mu dávat slabé polibky na tvář a všude na obličej. Jemu se to asi moc nelíbilo že je bottom, proto otočil hlavu směrem ke mě a nastavil rty tam kam jsem mu chtěl dát polibek na tvář. Začal mě líbat. Nelíbilo se mi že ze mně dělá bottoma a tak jsem se odtáhl a začal jsem mu sundavat tričko. On se mi taky snažil sundat alespoň tričko, ale nešlo mu to. Hold je slaboch. Řekl jsem si v hlavě, a začal jsemho líbat. Začal jsem na krku, kde jsem mu zanechal pár fialovo-červených flíčků. On mi při tom opět potichu a slabě vzdychal do ucha. Bylo to příjemný ho zase po tak dlouhý době slyšet...
Po krku jsem si udělal cestičku pomocí jazyku až jeho podbřišku.George pov:
Dream mě nenechal spát. Říkal jsem si pro sebe v hlavě. Najednou jsem ale pocítil něco břiše. Bylo to něco mokryho a teplýho. Podíval jsem se k sobě na břicho, a dream mi dělal cestičku jazykem od krku až k podbřišku. Když dokončil cestičku u podbřišku, vyvolalo mi to husí kůži. Trochu víc jsem zavzdychal, a užíval si jak je to příjemné. Přejížděl mi jazykem z jedné strany na druhou. Trochu to lechtalo, ale zároveň to bylo neskutečně příjemné. Docela nahlas jsem vzdychal ale když jsem ucitil že se z dreamovích kalhot něco tlačí, zcervenal jsem. Udělala se mu tam celkem velka boule tak možná proto jsem se tak neskutečně červenal. Měl ho asi vcelku velkyho... Nevim, neviděl jsem ho asi měsíc. Dream si to ani neuvědomil, ale můj problemek se taky objevil. Dream si toho nevšímal dokud si na mě nesedl obkročmo. Uvedomil si že jeho i můj kamarád se snaží vylézt z kalhot, a rozhodl se s tím něco dělat.(Ja končím, pište si to samy 😭)
Dream pov:
Když jsem si na george sedl obkročmo, uvedomil jsem si že oba naši kamaradi se vzbudili. Slezl jsem z něco a začal mu stahovat boxerky. Měl jsem štěstí že spal jenom v boxerkach, bylo to lehčí.
Jeho boxerky jsem odhodil daleko od postele a ja mu ho začal kouřit.(A DOST DĚTSKA JDU SE ZABIT💀😭💀💀)
On mi tentokrát vzdychal celkem daleko od ucha. Já ho ale chtěl slyšet z blízka. Miluji totiž ten pocit když mi vzdycha do ucha.. Začal jsem si tedy jeho kamaráda strkat fo pusy až po kořen. V tu chvíli skoro zakřičel. Ja mu to dělal dokud se neudělal. Jeho bílou tekutou nadílku jssm spolkl a podival se na george.
(PLS KAMO JA ZVRACIM, DREAME JSES NECHUTNEJ ZE TOHLE DELAS NA VEŘEJNOSTI. CHUDÁK SOUSEDI👿👎🙄🤦♀️)
George se podíval na mě se zděšeným pohledem.
,, T-T-Ty jsi t-to-" Snažil se vykoktat George.
,, jo přesně tak " Řekl jsem s lišáckím úsměvem a políbil jsem ho.
Byl to vcelku tvrdý a nepříjemný polibek. Nebylo v něm tolik lásky. Neřešil jsem a dál jsem ho líbal po obličeji a obtahoval jsem jeho cucfleky na krku.
George mi vzdychal přímo do ucha. Párkrát jsem ho na cucfleky i kousl ale to bylo málo kdy. Po chvíli jsem se zvedl a ohnul jsem se pro tašku s nákupem. George se na mě udiveně podíval. Já si vslékl triko a kalhoty. Zůstal jsem tedy pouze v boxerkach. George si prohlížel mé břišáky. Rozhodl jsem se že ho ještě chvíli budu líbat. Když jsem si však lehl na George, přetočil mě a já skončil pod ním. Nejdřív jsme navázali oční kontakt a pak začal on. Prstem mi přejížděl po vysvalené hrudi. Trochu to lechtalo ale snažil jsem se nesmat. George si ještě chvíli prohlížel mou hruď ale pak mě to přestalo bavit. Přetočil jsem si ho opět pod sebe. Vyšpuloval na mě svuj krasnej kulatej zadeček.(KAMO JA FAKT KONČÍM)
Celkem se mi líbil, tak jsem ho přes něj plesknul.
George vzdychl a zakřičel zároveň. Potřeboval jsem ho jako první roztáhnout.
Vzal jsem z tašky lubrikant a namazal si to na celou ruku a okolo georgovi ehm ehm.(JA UZ NEMŮŽU KAMO TO SE NEDÁ PSÁT TOHLE)
On se chvíli divili, co mám v planu. V tu chvíli jsem malou lahvičku odhodil vedle postele a strčil jsem mu tam první prst. To zvládal v pohodě. Přidával jsem postupně po jednom prstu až jsem v něm měl celou svoji ruku. Když jsem do něho strstrkal poslední prst, george málem zakřičel. Celkem lituju sousedů jestli jsou doma...
Počkal jsem, než si zvykne, a začal jsem se v něm pomalu pohybovat. On lehce vzdychal a snažil se si na to zvyknout.George pov:
Dream měl ve mě celou ruku a pomalu se ve mně pohyboval. Bylo to v celku příjemný ale zároveň to celkem bolelo. Vzdychal jsem co jsem mohl. Nemohl jsem pomalu dýchat a po chvíli tlak přestal. Podíval jsem se co se tam podemnoi děje a dream zase něco hledal v tý tašce. Celkem jsem se bál, protože ta taška byla narvaná. Drram z ní vytáhl 3 dilda. Každý jiný velikosti.(KAMO A JA KONČÍM FAKT NEDÁVÁM)
jako první vytáhl nějaký nejmenší. Bylo vcelku menší než měl dream. To nejmenší pomazal zbytkem lubrykantu z jeho ruky. Podival se na mě a já se podíval na něco.
,,Můžu?" Zeptal se dream pro kontrolu. Já pouze kývl na souhlas. Ucítil jsem nějaký menší tlak ale nic hroznýho lehce jsem párkrát zavzdychal a zvykl jsem si. Měl jsem rozsáhlé nohy tak moc jak jsem vůbec mohl. Celkem mě bolely ty nohy, ale nemohl jsrm je dát k sobě , jelikož mi je dream držel od sebe. Když zjistil, že to pro mě nic není, vytáhl ho ze mě a položil ho na zem. Ohnul se pro větší. Opět ho trochu pomazal a strčil ho do mě. Celkem hodně nahlas jsem vzdychl ale po chvíli jsem si zvykl. Když dream viděl že už jenkm lehce povzdychavam, vytahl to ze mě a z tašky vytahl to největší..
V tu chvíli mi doslova nastala totální husí kůže. Jestli tohle do mě narve, zítra nebudu moct chodit. Dream vzal lubrikant a pomazal to celý. Alespoň že tak... Podíval se na mě tázacím obličejem a já kývl na souhlas. Pomalu ho do mě zastrčil až po úplný kořen. Já doslova zakřičel. Myslím si že sousedi volají 158 protože to zní jako kdyby mě dream vraždil. Vzdychal jsem jak moc jsem jen mohl. Nemohl jsem se pomalu nadechnout, ale nechal jsem si ru bolest přejít a užíval jsem si to. Konečně jsem se zbavil toho poctu prázdnoty... Po chvíli jsrm se udělal a doslova padnul. Dream to ze mě vytahl a šli jsme se vysprchovat a pak spát......1172 slov~ KAMO A JDI SPÁT TED HNED.
Realne dneska jsem měl skauta od 16:00 do 21:00 💀💀STRAŠNÝ PICO UZ TAM NEVLEZU.
ZÍTRA SKAUT OD 9:00 DO 17:00 NA VODĚ (PLACHETNICE TRENING)
JA CHCIPAM
a pokud jsi tohle četl/a bez jediného vypnutí telefonu a blití, tak ti gratuluji, jsi nejspíš uchyl......
Papa😊💋❗❗za trauma neručím já ale vaši 2 tátové kteří vás adoptovaly ze skumavky 😊🤧😘❗❗
To co se dělo ve sprše se možná dovíte příště ale to si ještě hodně rozmyslím 🙄PAPINKYY<33
ČTEŠ
DNF první setkání
Fanfiction!!Tw: obcas sus!! (!Spicy scény oznaceny: ❗❗❗!) ⛔❗ČTETE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ❗⛔ (hrozí: trauma do konce života, deprese, uzkosti) Vysvetlivky: (Blabla) můj dodatek k příběhu "Cs jak se mas" Nekdo neco řekl. To je asi vše xdd užijte si čtení:)