Capture - 1

8.2K 522 156
                                    

🩸 Let Me Help You.... 🩸

" යීෂූ අදත් ඔයාගේ පපා පරක්කුයි වගේ.."

තම සුරත මත සැනසීමෙන් දෑස් පියාගෙන සිටිනා තම මාසයක් වයසැති කිරිකැටියා දෙස ශාන් බැලුවේ වේදනාව මුසු සෙනෙහසකිනි....

" හ්ම්ම්ම්ම්........"

ගැඹුරු හුස්මක් අරගෙන දොර දිහාවටම නෙත් යොමාගෙන හිටපු ශාන් නිදිකිරන්නට උනා..වෙලාවට රෑ 12.35 යි...

" යීබෝ ඔයා කොහෙද..?"

ශාන් ඉවසලා ඉවසලා බැරිම තැන යීබෝගේ අංකයට ගත්තේ කෝල් ගත්තම එයාට ලැබෙන ආනිසංස දැන දැනමයි.....
කීප වතාවක් එහා පැත්තේ පෝන් එක නාද වෙද්දී ශාන්ගේ පපුවත් ඒ හා සමානවම ගැහෙන්නට පටන් ගත්තා...

" හෙලෝ...?"

" යී.....යී..බෝ....ඔ..යා.."

එහා පැත්තෙන් ඇහෙන කන් බීරි කරවන සද්දේ නිසා ශාන්ට කිසිම දෙයක් ඇහෙන්නේ නැතුව යද්දී ශාන් වේදනාවෙන් පෝන් එක කට් කරා...

" එයාට දරු පැටියා ගැනවත් කැක්කුමක් නැද්ද..අනික මම මේ මහ ලොකු මන්දිරයේ තට්ට තනියම.."

ශාන්ට දරුවත් එක්ක පුටුවෙම නින්ද යද්දී පාන්දර දෙකට ආසන්න වී තිබුණා.... ශාන්ගේ ඇස්වලින් වේදනාවෙන් කෑරුණු උණුසුම් කඳුළක් පිටව යද්දී ශාන්ගේ පපුවට ලොකු වේදනාවක් දැනුනා....

" ඇයි මමා ඔයාලා මට මේ හිතක් පපුවක් නැති සල්ලාලයෙක්ට මාව බැන්දුවේ.. ඇයි මට එයාව පෙන්නලා මාව රැවැට්ටුවේ... මට සිසී එක්ක සතුටින් ඉන්න තිබුනා... අනික මම එතකොට කෙලින් මිනිහෙක් විදියට සතුටින් හිටියා..."

ශාන් ඒ කටුක දිනයන්වලට සිහිනයෙන් යද්දී ශාන්ගේ නින්ද ගැඹුරටම ලඟා උනා...

🩸 Xiao Zhan's Dream ...............
( Flash Back මීට වසර එකහමාරකට පෙර )

ශාන්ගේ කාර්‍යාල කාමරයේ උකුල මත හුරතල් වෙමින් හිටියේ මීට වසර තුනක සිට පෙම්කල අපූරු රුවැති යුවතියකි.
නමුත් ඇය දැන් ශාන්ගේ ලේඛම්වරියයි.. ඇය නමින් මෙයි සිසී ඇය ගොඩක් දුප්පත් ගැහැණු දරුවෙක් වූ අතර ශාන්ට වඩා වසර පහක් පමණ බාල වූවා.

" ඉතින් මගේ කෙල්ලට බඩගිනි ද.?"

" ඕ...ඒකනේ මම මගේ අනාගත හබීව කන්න ආවේ.."

🩸Let Me Help You 🔞(YizhanFF-MPRG)🔚✔️Where stories live. Discover now