2.2

4.5K 575 271
                                    

Minho ve Hyunjin'in ilişkisinin patlaması yalnız Kore'de değil dünya çapında viral olmuştu ikisinin de bu kadar ünlü olmasından dolayı. Beklenildik ama bir o kadar da beklenilmedik olan şey Hyunjin'in hayran kitlesinin daha fazla olması ve haliyle bu kitle içindeki toksik kesimin sevgilisi olmasına karşı çıkmasıydı.

Seungmin twitterdaki şeyleri okurken gözleri ileride oturan Minho, onun dizinde uzanan Hyunjin'e gittiğinde oflamış bu sırada da duştan çıkan Chan saçlarını kurulayarak sevgilisinin yanına gelmişti.

Hyunjin'in, Chan'ın evinde olmasından dolayı Chan'ın evine geçen abi kardeş geldikleri gibi sevgililerine yönelirken Seungmin yanağına bırakılan öpücükle Chan'a dönüp elini yanağına attı.

"Çok saçma bir şey oldu ya." dedi sinirle. "Toksik kesimden nefret ediyorum, bu çocuk insan değil mi, mutlu olmasın mı, hayatı boyunca onları tatmin etsin sanki. Ne aptal bir düşünce yapısı?"

"Sevgilim yine çok haklı." dedi Chan onu yumuşatmak için, bunu duyan Seungmin gülmüş ve yanına oturan Chan ile beraber elini yanağına yaslamıştı. İç çekti. "Gerçi tepkileri takan biziz, şunlara bak sanki linç yiyen onlar ben onlardan daha çok sinirleniyorum."

Hyunjin ona baktı. "Sana tak diyen mi oldu? Ağzı olan konuşur, havlar havlar susarlar."

"Hyunjin seni önceden seviyordum."

"Ben seni hiç sevmiyordum, isabet olmuş."

Chan ve Minho onlara güldüğünde Seungmin dişlerini birbirine bastırarak Chan'a döndü. "Yolarım ben bunun uzun saçlarını."

Chan kahkaha attı. "Sakin ol bebeğim ama Hyunjin bir konuda haklı, havlar havlar susarlar."

Minho dahil oldu. "Mesleklerimize zarar gelmedikçe hiçbir bok olmaz, sıkma canını. Hyunjin iki üç ay elini her şeyden çekse bak nasıl o zaman Hyunjin, Hyunjin diye zırlarlar o linçleyenler. O yüzden sıkıntı yok, hiçbir şey olamaz."

"Ay iyi be." Seungmin ofladı. "Uğraşmıyorum. Sevgilimle ilgileneceğim, uzak durun benden gıcık çift."

Kollarını Chan'ın boynuna sarıp onu kendine çekmiş, Chan gülerken de Seungmin onun saçlarını okşayıp sevmişti. Akşama doğru yanlarına toplanan Jisung, Changbin, Jeongin ve Felix ile de sessiz eve gürültü hakim olmuştu.

Felix kucağındaki meyve tabağından ağzına bir parça çilek attı. "Olaylar olaylar resmen ayol, ay kudursunlar iyi oldu. Minho hyungdan efsane bir sevgili bekliyordum ama Hwang Hyunjin'i de beklemiyordum, Hwang Hyunjin ya dünyaca ünlü model!"

Minho kucağındaki yastığı ona fırlattı. "Sevgilime yükselmeyi kes Felix!"

"Aa Minho hyung sen görmeyeli iyice ilkelleşmişsin, olur mu öyle şey. Kınadım seni resmen, çok ayıp."

"Değil mi?" dedi Seungmin. "Katılıyorum, ilkel Lee Minho Bey. Hiç tasvip etmiyorum bu tavırlarınızı."

Chan duyduğu şeylerle güldü, Minho'nun bakışlarının yeni hedefi o olurken "Evimden atarım seni, sokakta yatarsın," demiş kardeşine, bununla da Chan elini kaldırmıştı erik yerken. "Ben varım burada babalık."

Seungmin sırıttı. "Aldın mı cevabını?"

"Sus, sus uğraşamayacağım sizinle iki salak birbirinizi bulmuşsunuz."

"Kıskanma!" diye aynı anda bağıran ikili ile ortamdakiler onlara göz devirdi, Seungmin hepsine dil çıkarıp Chan'ın yanına gelmiş ve arkasından boynuna sarılıp uzanarak dudaklarına yakın bir noktadan öpmüştü.

Parmakları hafifçe boğazına dokunduğunda Chan ona baktı direkt. Göz göze gelirlerken Seungmin bir kez daha onu öpmüş ve dudaklarının hedefi bu sefer kulağının altı olmuştu.

tokyo night, seungchan ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin