2.5 F'

4K 562 391
                                    

MAMA Töreni için kalabalık alan binlerce insan ile dolu, tuttukları lightstickler ile etraf aydınlanıyordu. Seungmin hemen yanındaki Somi ve birkaç arka dansçı ile beklerken Jisung'un partını bitirmesini bekledi.

Jisung'un bitmesi ile beraber Somi yürümeye başladı elinde mikrofonu ile, bir yandan Fantastic Baby şarkısının sözlerini söylüyor bir yandan da devasa sahneye doğru adımlıyordu.

Seungmin ve diğer dansçılar da onun adımlarına eşlik ederken 3RACHA'ya vardıkları gibi Chan bağırarak sözleri uzatmış ardından da Changbin sırıtarak "Wow, fantastic baby." dediği gibi hep beraber şarkının koreografisini yapmaya başlamışlardı.

Birkaç adım ötesinde Chan vardı ve Seungmin onunla aynı sahnede olduğu için gülüşünü tutamazken insanlardan gelen şarkıya eşlik etme sesleri de keyfinin katlanmasını sağlıyordu, o sahnelere aşıktı.

Bir sürü erkeğin ortasında tek başına çıkan Somi asıl parlayandı, yer değiştireceklerken Seungmin bir anda burnundan alınan makas ile Chan'a bakmış şaşkınca ama Chan yerine geçip dans ederken tek yaptığı gülmek olmuştu.

Sevgilisine gülüp hızlıca kendini koreografiye bıraktı,  tekrardan Chan'ın söyleyeceği yer geldiğinde Seungmin tek dizinin üstünde kayıp hızla Chan'ın önüne kenara geçmiş, Jae de aynısını diğer tarafına yaparken ellerini ustaca oynatmıştı.

Nakarat ile diğerleri üçünün önünü kapatıp onları arkada bırakırken hızlıca kolundan tutup onu kaldıran Chan'la beraber koşarak sahnenin ön tarafına geçip diğerlerinin yanına varmışlar, onlar son kısımları söyledikten sonra da bir anda şarkı bitmiş, herkes bağırırken ışıklar kararmıştı.

Bir önceki performans Somi'nin olduğu için Seungminler neredeyse hiç ara vermeden dans etmişlerdi ve sahne çok büyük olduğu için yoruluyorlardı haliyle, Chanlar daha önce sergilediği için dinlenmişlerdi.

Işıkların kapanması ile herkes nefes nefese kalırken Seungmin tek dizinin üstüne düşecekti ki bir anda belinden tutulmuş, Chan onu kendine yaslamıştı.

"İyi misin?" dediğinde Seungmin kafa salladı zar zor. "İyiyim, yoruldum." Nefes almaya çalıştı. "Ara vermedik ya biz, ondan."

Topluca sahneyi terk ederlerken o Chan'ın tutuşu ile hareket etmiş, sahne arkasına geçtiği gibi de bir sandalyeye oturmuştu zaten. Somi de en az onun kadar yorulmuşken sandalyeye oturmuş, Felix yanlarına gelip hepsine hızlıca su vermişti.

"Süperdiniz, süperdiniz. Herkes çıldırdı resmen."

Bu cümlesi iyi gelmişti, yorgun yüzler bir anda gülmeye başlarken kendine gelen Seungmin yerinden kalkıp elinden tuttuğu ayakta duran Chan'ı sandalyeye oturtmuş "Sahne öncesinde bilerek benden kaçtın değil mi?" demişti sevgilisinin çıplak kolunu sıkarak. "Bu kıyafeti saklamak için?"

Chan kahkaha attı. "Evet. Doğru tahmin. Nasıl ama, yine yakışıklıyım değil mi?"

"Yakışıklı mı? Dehşet bir şeysin Chan." diyen Seungmin kenardan aldığı havluyu Chan'ın yüzüne ve boynuna bastırmış, Chan onu kendine çekip direkt öperkense kimseyi umursamamıştı.

Başka gruplardan gelip tebrik edenler, konuşmalar derken gecenin sonunda herkes dağılırken Seungmin üstündeki tişörtü de sıyırıp kendini çıplak bıraktıktan sonra duşakabinin içine girip Chan'a sarılmıştı arkasından.

"Yoruldum ama değdi." dediğinde Chan ona güldü. "Hani uyuyacaktın sen?"

"Manzarayı kaçırmak istemedim düşününce," dedi Seungmin direkt. Şımarıkça sırıtıp dil çıkarmış, ikisi beraber duş aldıktan sonra üstlerini giyinerek yatağa uzanmışlardı. Direkt uyurlarken sabah onları kaldıran şey art arda çalan kapıydı.

tokyo night, seungchan ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin