''Hyung içeriden süpürgeyi getirebilir misin?''
Felix elindeki boş karton kutuları bahçeye koyduğunda seslendi. Eve yerleşiyorlardı ve çok yorucu günler geçiriyorlardı. İlk defa bir ev ile bu kadar ilgilenmesi yeni şeyler katmıştı sarışına. Chan ile araları normal ilerliyordu bir fark yoktu, o attığı mesaja rağmen. Arkadaşları onun için biraz sabırlı olmasını söylemişlerdi çünkü ilişkileri fazlasıyla karmaşıktı. Felix her şeyi zamana bırakmak istiyordu, yorulmak ya da bu kadar detaylı düşünüp kendini yıpratmak istemezdi. Zaten bir konu vardı ki Chan hyung onu sadece kardeşi olarak görüyordu muhtemelen. Tek taraflı hoşlandığının farkındaydı, attığı mesajlar ilgili davranması gibi şeyler farklı bir gözle olduğu anlamına gelmezdi. Bencillik etmek istemiyordu bir yandan, aralarındaki inişli çıkışlı ilişkiyi tamamen bozacak en küçük hareketi tetiklerdi.
Düşüncelerini bir kenara koyup şu an için evlerine odaklanmalı ve sonrasında yoğunlaşan okul derslerini halletmeliydi. Noel yaklaşmıştı ve hazırlık yapmalıydı, Felix buna çok önem veriyordu.
Chan yanına gelip süpürgeyi verdiğinde gülümseyip aldı ve girişteki tozları süpürmeye başladı. Neredeyse yerleşmiş olmalarına rağmen bir çok eşyaları vardı. Chan içeri geri girdiğinde işini bitirip arkasından takip etti. Odasına girip şöyle bir bakındı ve gururla gülümsedi. Tıpkı hayalindeki gibi istediği bir oda yapmıştı kendisine, yatağının çaprazındaki boy aynasından kendini görünce dil çıkarıp yüzünü ekşitti ve salona geçti. Chan elindeki gitarını temizliyor ve sırayla duvara asıyordu.
''Hyung annemler ne zaman gelecekmiş?''
''Sanırım bir saate burada olurlar yemeği hazırlasak iyi olur''
Elindeki gitarı da astıktan sonra yanına geldi ve yanağını hafifçe sıkarak mutfağa ilerledi. Felix ne yapsa kalbinin bozulan ritmine rağmen onunla mutfağa geçip yardım etmeye başladı. Kendisini çok huzurlu hissediyordu şu an, sanki olması gereken zaten buymuş ama hep imkansızmış gibi geldi.
Aniden kapının çalmasıyla ikili birbirine baktı. Anneleri erken mi gelmişti? merakla kapıya yöneldi Felix. Kapıyı açtığında karşısındaki Changbin ve Minho ellerinde tuvalet kağıdı ve çiçekle sarışına bakıp kocaman gülümsüyorlardı.
''Hyung? hoş geldiniz!''
Chan kapıya gelip yakın arkadaşlarını görünce hemen içeri geçmeleri için kenarı çekildi. İkili gülerek içeri geçerken eve bakıp hoş mırıltılar çıkarıyorlardı.
''Yalnız bir şey diyeyim mi süper bir ev burası abi''
''Haber vermeden neden geldiniz amına koyayım?'' Chan sahte bir sitemle söylenirken ellerindeki şeyleri alıp Felix ile mutfağın adasına koydular. Changbin üstündeki montu çıkarırken Minho ise hemen odalara bakmaya başlamıştı.
''Kanka haber vermek zorunda mıyız amına koyayım yeni ev ziyaretine geldik işte''
''Fark ettim onu tuvalet kağıdı nereden çıktı lan?''
''Abi cahil misin? yeni eve taşınınca getirilir cahil mal''
Şakalaşırlarken Felix bir yandan çiçeği siyah mat bir vazoya koyuyordu. Minho üstünden düşen şişme montuyla koşarak yanlarına geldiğinde evle ilgili bir sürü şey söylemeye başlamıştı, arkadaşları gerçekten evlerine aşık olmuş gibiydi adeta.
''Annemler gelecek bir saate yemek yiyelim gitmeyin'' Chan yemeği hazırlamaya geçince adanın etrafındaki yüksek sandalyeye oturdu Changbin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PINK / CHANLIX (Tamamlandı)
Fanfiction''Felix o senin üvey abin farkındasın değil mi?'' dedi Jisung. Ama Felix sadece ağlayarak ona sarılmaya devam etti. ''Bırakamam ondan çok hoşlanıyorum'' Chanlix // Küfür argo ve 18+ içerik vardır.