BAB 24💐

8.4K 272 19
                                    

" Kau masih nak simpan budak tu lagi ke?" Soal Syafiq kepada isterinya.

"YES! Saya takkan buang anak saya.. kalau awak taknak anak ni saya tak kesah.. anak ni anugerah daripada Allah..dan saya takkan sesekali nak buang dia dalam hidup saya.." Ujar Umairah.

"Okey..kalau kau nak simpan juga budak tu silakan.. but kau jangan nak salahkan aku kalau anak kau tak dapat layanan selayaknya seorang anak dapat.. aku takkan beri kasih sayang dekat dia.. aku akan seksa dia macam mana aku seksa kau.. mungkin sampai dia mati dekat tangan aku." Kata Syafiq dengan sinis.

"Awak ni memang tak de hati perut ke Syafiq.. sanggup awak nak buat dekat darah daging awak sendiri macam tu..seorang ayah takkan sanggup untuk seksa anak dia tapi awak ni memang dah melampau..ada saya menyusahkan awak ke.. saya yang akan jaga anak ni.. dan saya takkan sesekali benarkan lelaki kejam macam awak ni untuk jaga anak saya.. awak tak layak." Tengking Umairah.. Sudahlah apa nak jadi.. jadilah dia sudah biasa dipukul oleh Syafiq.

Syafiq tersentak mendengar Kata-kata isterinya .

"Wauuu.. makin biadap eh kau sekarang..hey! Budak tu tak layak nak dapat kasih sayang dari aku.. aku takkan sesekali terima budak tu sebagai anak aku.. budak yang lahir dari rahim perempuan kotor macam kau ni memang tak layak jadi anak aku.. kau jangan ingat bila kau simpan budak ni aku takkan seksa kau.. aku takkan pernah berhenti untuk seksa kau.. seksa kau ni keseronokkan bagi aku!..

aku rasa happy bila tengok air mata kau mengalir.. sebab itu tandanya kau terseksa hidup dengan aku.. aku lagi happy bila kau masuk hospital disebabkan aku.. aku rasa puas sebab dapat seksa kau teruk macam tu.. tapi lepas ni aku akan seksa kau lebih teruk lagi.. maybe sampai kau dengan anak kau mati dekat tangan aku." Herdik Syafiq dengan sinis.

" Awak ni memang kejam Syafiq... Awak tak layak di panggil manusia.. tapi awak layak dipanggil raja iblis.. sebab perangai awak lagi teruk daripada iblis.. awak tak layak digelar seorang ayah sebab perangai awak ni sangat teruk.. saya rasa anak saya pun malu bila dapat tahu lelaki macam awak ni ayah dia." Tengking Umairah lagi.

"Kau ni memang kurang ajar kan.. meh sini aku nak ajar kau supaya kau hormat suami kau." Syafiq mengheret Umairah masuk kedalam biliknya.

"Lepaslah apa awak nak buat ni.. awak sedar tak apa yang awak nak buat.. saya tengah mengandung Syafiq tolong stop buat kerja gila ni." Ujar Umairah teresak esak.

"Do i care.. kau yang biadap sangat kan.. sekarang terima lah apa yang aku nak buat. Aku dah lama tahan nak sentuh kau ni.. sejak kau mengandung ni makin seksi lah.. so kau layan lah aku malam ni eh.. dont worry aku takkan sakitkan kau dengan anak kau.. aku akan bayar kau berganda ganda lepas ni.. so enjoy." Kata Syafiq dengan sinis.

PANG..

"Awak ingat saya ni pelacur ke.. saya ada maruah Syafiq.. awak jangan nak jadikan saya sebagai tempat untuk awak lepaskan nafsu.. bila awak nak.. awak datang.. awak layan saya elok-elok.. bila awak tak nak awak seksa saya macam binatang Syafiq.. saya ada hati dan perasaan juga.. saya pun nak bahagia macam orang lain Syafiq." Ujar Umairah teresak-esak.

"Alololo sedihnya hidup kau.. tapi aku tak kesah pun yang penting kau kena layan aku sekarang...aku tahu kau dah lama rindu dengan sentuhan aku kan sayang.. dont worry aku pun rindu dengan sentuhan kau.. so enjoy baby." Kata Syafiq sambil merentap baju isterinya.

Umairah cuba melepaskan diri daripada suaminya tapi dia tidak mampu.. kudrat suaminya lebih kuat berbanding dirinya.

"Huh thank you sayang.. aku puas sangat dengan layanan kau.. duit untuk kau aku dah letak atas meja.. nanti kau ambik tahu.. ouh lupa pula nak cakap.. kau semakin hebat lah." Kata Syafiq dengan sinis dan keluar dari bilik tersebut meninggalkan Umairah yang menangis teresak-esak itu.

"maafkan mama sayang.." ujar Umairah sambil mengusap perutnya itu.

"Arghh aku benci kau Syafiq." Jerit Umairah.

"Teruk sangat ke apa yang aku buat dekat isteri aku." Soal Syafiq kepada dirinya.

'Yes kau patut rasa bersalah terhadap isteri kau.. kau kena minta maaf dekat dia.'

'Arghh.. tak payah nak kesiankan isteri kau.. dia memang patut dapat layanan yang teruk daripada kau.'

Bisikan demi bisikan di telinga Syafiq.

LAYAKKAH AKUWhere stories live. Discover now