Salı
Alphan neden sinirlendiğini bilmiyordu.
Dün Ferdi'nin neredeyse ağzına düşecek çocuk, şimdi yine yanındaydı. Ferdi'nin o yakınlaştıkça uzaklaştığını görüp tam gülümseyecekken, çocuğun o uzaklaştıkça yakınına geldiğini gördü.
Ağzını burnunu dağıtmamak için zor tutuyordu kendini. Ne hakla bunu yapacaktı ki zaten? Sadece Ferdi'nin yanında diye sinirlenmesi saçmalıktı ama o şu an kendine hakim olamıyordu. Ferdi'yle göz göze geldiler. Ferdi'nin eli ayağına dolaştı üzerindeki gözlerle. Alphan'ın ona doğru ilerlediğini gördü. Ferdi ne saçmaladığını bilmeyerek çocuğu başından savmaya çalıştı.
Alphan, Ferdi'nin yanına geldiğinde saçlarını özenle yana taramış olan çocuğa sinirle bakmaya başladı.
Ozan, üstündeki kötü bakışların sebebini anlamayarak, Ferdi'nin omzunu sıkarak, "Teşekkür ederim Ferdi. Çok yardımcı oldun."
Ferdi Alphan'ın yanındayken ne diyeceğini bilemedi. Başıyla onayladı Ozan'ı. Sanki yasak bir iş yapıyor da basılmış gibiydi. Alphan, Ferdi'nin omzundaki ellere öyle bakıyordu ki, Ozan'ın çekmesine fırsat kalmadan Ferdi çekti kendini. Ozan rahatsızlıkla kıpırdandı. Alphan çocuğun hala gitmemesi üzerine,
"Başka bir şey var mıydı birader?" dedi sertçe.
Ozan başını iki yana sallayarak, nedenini dahi bilmeden ona bu şekilde davranan çocuğa kin beslemeye başladı. Onu tanıyordu pekala, oldukça popülerdi. Popüler çocuklar hep böyle diye düşündü. Ama Ferdi'nin bu çocukla ne işi olabilirdi ki?
"Yok. Sonra mesajlaşırız Ferdi. Görüşürüz." dedi ve ondan birkaç santim uzun ama daha yapılı olan çocuğa aynı onun kendine baktığı gibi sinirli bir şekilde baktı.
Ferdi'nin tepkisiz duruşuna bir anlam veremedi, dağ yarması herkesi korkutuyor işte diye yorumlayarak oradan uzaklaştı.
Arkasında sinirli bir Alphan ve stresten elleri birbirine dolaşmış bir Ferdi bırakmıştı.
Ferdi Alphan'ın gözlerine baktığında onu daha önce hiç böyle görmemişti, bu onu biraz korkuttu.
"Mesajlaşırız ne demek? Numaranı nerden bulmuş?" dedi Alphan yüksek bir sesle. Ferdi daha fazla sinebilirmiş gibi biraz daha sindi bulunduğu yere.
"O istemişti."
"Sen her numaranı isteyene veriyor musun Ferdi?" Daha yüksek sesle sorduğunda Ferdi'nin ondan korktuğunu fark etti ve bundan nefret etti. Sesini yumuşatmaya çalışarak, "Neden verdin numaranı? Sana yazdı mı daha önce?"
"İki hafta önce istedi ve reddedemedim. Pazar gecesi de yazdı notlarını alabilir miyim diye. Onu tanımıyorum, gerçekten." Ferdi bir çırpıda cevapladı onu. Alphan'ın bu sinirini anlayamıyordu, aklına bazı şeyler geliyor ancak kabul edemiyordu bunu.
"Ne hakla omzuna dokunuyor?" diye ağzında geveledi Alphan. Ferdi bunu duymuştu ancak çok stresli olduğu için üstünde düşünemedi.
"Mesaj atarsa cevap verme. Hatta engelle onu. Hoşuma gitmedi. Bir daha yanına gelirse bana söyleyeceksin, tamam mı güzelim?"
Ferdi Alphan'ın ona ilk defa ettiği hitapla eridiğini hissetti. Mümkün olabilirmiş gibi, stresten titreyen bedeni bu sefer de heyecandan titredi.
Alphan ise, Ferdi'nin kıvır kıvır kahverengi saçlarını ve hitabıyla parıldayan yeşil gözlerini izliyordu. Az önce peydah olan sinirinin uçup gittiğini hissetti. Ferdi'nin onun üstünde nasıl bir etkisi olduğunu net bir şekilde görmüştü, bu kadar öfkeliyken ona bir kere bakmak yetiyordu sakinleşmesine.
Ferdi başını salladığında, Alphan onun bu itaatkarlığını sevdiğini fark etti. Ne derse yapması hoşuna gidiyordu.
"Alphan." dedi Ferdi farkında olmadığı bir cilveyle. Alphan o an, o ne isterse yapabileceğini düşündü.
"Ama engellemek ayıp olmaz mı?"
Ferdi'nin bunu sorarkenki yüzü öyle tatlıydı ki, Alphan onu yine öpmek istedi.
"Sen engelle. Çok istiyorsa ben veririm ona notları."
Ferdi ona leyla leyla bakarken, Alphan kalbinde yeşermeye başlamış duyguları fark etmeye başladı.
Ferdi, şu ana kadar gördüğü tüm kızlardan daha güzeldi.
🦋
dün gece yazmaya başladım, şimdiden iki okuyucum var!!! çok heyecanlı!!! oylar için çok teşekkür ederim <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
leyla (boyxboy)
RomanceAlphan, fakültenin kantininde beğendiği kıza mesaj attığını zanneder ancak ona üç yıldır aşık olan Ferdi'ye yazdığından habersizdir.