Sam już nie wiem chyba będzie lepiej

152 10 13
                                    

(Perspektywa USA)

Kiedy wyszłem z łazienki usłyszałem trzask moich drzwi do mieszkania.
*Co jest kurwa?* pomyślałem. Poszedłem sprawidzic co się stało.

N -Guten tag- powiedział Niemcy stojący w progu moich drzwi kiedy tylko przyszłem zobaczyć co się stało.

U -Czy ty jesteś normalny do chuja?- zapytałem lekko zmieszany.

N - Tak a o co Ci chodzi?- zapytał Niemcy nie wiedząc o co chodzi.

Popatrzyłem na drzwi a po tym na Niemczech.

N -A chodzi Ci o to- powiedział widząc na co popatrzyłem przed chwilą.

U -Puka się kurwa a nie rozpierdala komuś drzwi- powiedziałem tym swoim dziwnym tonem. Nie wiem nawet jak go robię i dlaczego. -No dobra w przypadku gdy osoba nie otwiera a miała być w domu można wyjebac drzwi by sprawdzić czy wszystko dobrze z tą osobą- oznajmiłem przewracając oczami.
Niemcy na tą wiadomość się uśmiechnął. Kiedy naprawiliśmy drzwi siedliśmy w salonie i zaczelismy gadać o tym jak nam życie mija i na różne głupoty. Po jakiś 30 minutach zacząłem powoli wchodzić na temat związków i relacji romantycznych. Chciałem poprostu wiedzieć jak znaleść swoja prawdziwą miłość. Czy to źle? Nie. I Niemcy są tego samego zdania.

N -Ej nie chcę się narzucać, ale może bym Ci pomógł znaleśc kogoś?- oznajmił Niemcy w pewnym momencie.

U -Że niby taka swatka?- zapytałem żartobliwie - Jasne potrzebna mi jest pomoc bardziej doświadczonej w tym osoby- uśmiechnąłem się. W końcu może natrafię na osobę, która mnie pokocha faktycznie a nie tylko po to by mieć sie z kim wyruchać.
Zaczeliśmy szukać odpowiedniego dla mnie kandydata i doszliśmy do wniosku, że jest kilka odpowiednich dla mnie osób.

N - Więc skoro doszlismy już to tego kto jest dla ciebie odpowiedni wystarczy teraz byś któreś wybrał.- oznajmił Niemcy. Okej. Będzie trochę ciężko ale czego sie nie robi dla miłości~. Po jakimś czasie wyszliśmy na zewnątrz bo po co mamy siedzieć w domu kiedy taka ładna pogoda do okoła. Chyba dobrze robię wychodząc na z domu teraz zauważyłem, że chyba zaczynam mieć problemy ze zdrowiem.

Gratki przeczytałeś cały 5 rozdział.w 6 rozdziale pojawi się postać która jeszcze nie była w opowiadaniu ;)

| Znaleść swoją prawdziwą miłość | RusAme |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz