(Perspektywa Rosji)
USA cały czerwony wtulał się w moją koszulkę. Powiedział, że ponoć wszystko okej.
U - Ale Ci mocno bije serce- zachichotał.
R - Dziwisz się właśnie wyznałem miłość i to osobie, która mi się podoba.-
USA podniósł głowę, ale zamiast mi odpowiedzieć zaczął mnie namiętnie całować. Podobało mi się to. Może to jest potwierdzenie, że chce być ze mną w związku? Po jakiejś minucie przestaliśmy sie całować. Uśmiechnąłem się.
(Perspektywa USA)
Drżałem z ekscytacji. To było wspaniałe. Peru tak dobrze całować nie umiał. Wogóle to on co kolwiek zrobił dobrego w naszym związku? Neee. Popatrzyłem na Rosję, który był cały czerwony i się uśmiechał. Jemu to chyba też się podobało.
U - Dobra chodź już to tego klubu sie najebać- pociągnołem go za koszulkę do środka.
R - Fajnie tu- powiedział Rosja
U - Tylko nie oglądaj sie za jakimiś dupami jak nie chcesz zjebać pierwszej Randki- zaśmiałem się.
R - Spokojnie to będzie twoja najlepsza Randewu.- zapewnił mnie Rosja. Na te słowa jeszcze bardziej sie roześmiałem.
R - Uwielbiam ten twój śmiech- powiedział na głos Rosja.
U -Ooo naprawdę?- podekscytowałem się -Słodkoo- Oznajmiłem. Chyba Rosja nie chciał tego powiedzieć na głos bo na te słowa wytrzeszczył oczy.
R -O..Oh ja to tak na głos?- zaniepokoił się -Ups- dewinityfnie nie chciał tego powiedzieć na głos. Pocałowałem go w policzek i powiedziałem mu, że nic się nie stało i uroczo jak tak o mnie myśli. Po 2 godzinach wyszliśmy dość najebani... Hehe a miało to być tylko dwa kieliszki a skończyło sie na jakiś 4 może 5. No dobra na jakiś 6 maksymalnie. Ze względu że Rosja mial bliżej do domu zaciągną mnie do siebie na noc bo nie chciał by mi się coś stało. Ale on jest troskliwy. Chyba. Jeszcze zobaczy. Dostałem jedną z jego koszulek nocnych (trochę większa niż myślałem) i po przebraniu się dość szybko poszliśmy w kimę. Do była cudowna randka ale czas pokażę czy z naszym związkiem wypali czy nie.
Okej miło, że wytrzymałeś ten rozdział. Postaram się dośc szybko napisać 9 rozdział. To następnego ;)
CZYTASZ
| Znaleść swoją prawdziwą miłość | RusAme |
रोमांसTo moja pierwsza opowieść i mam nadzieje, że się wam spodoba. Opowieść o Ameryce który pomimo ciężkiego zerwania z Peru znalazł swoją miłość w postaci Rosji. Jak potoczy się ich związek? Jakie problemy napotkają nasi bohaterowie? Czy będą szczęśliwi...