Heh, dlugo nie czekaliście na nowe moje "wypociny"...
Nie planowałam tego, ale beemoov zadecydowało 😅
Po prostu poczułam, że muszę ponarzekać i podzielić się swoimi przemyśleniami na temat TEGO.
Tak, w SF już prawie nie gram, ostatnia moją syt8vznoscia były dwa pierwsze odcinki AL z Arimnem, mimo, że nie przepadam za jego psoacia przeszłam je, ale nie o tym.
Przejdźmy więc do tego czegoś co dodałam w mediach, dla tych co nie widzieli.
Może moje emocje po tym głównie już opadły, ale myślę, że jestem w stanie napisać coś w miarę sensownego narzekając na beemoov.
Na początku tej zapowiedzi dowiadujemy się, że każdy z "dodatkowych WS" z AL dostanie dwa dodatkowe odcinki, z czego jednym będzie ślub ‐ a to znaczy, że sentyment się sprzedał, gdyby nie to podejrzewam, że nawet by tego nie zrobili, nie oszukujmy się.
Po tym jak przez ostatnie lata beemoov prowadzi swoją politykę nie myślę nawet o tym, że jest to zrobione dla graczy, a raczej na ich prośbę.
Prawda jest taka że to się sprzedało i się opłaca, bo odcinki wychodziły szybko i kosztowały każdy ponad 1000 PA, co nawet przy wieloletnim graniu, bez ładowania realnego hasju jest ciężkie, ja na głównym koncie ich nie zaczęłam 😅 dzienna dwaka 20 PA jakoś nie daje mi szansy by się cieszyć historia Lysia.
A jak wiadomo PA nie jest jakoś specjalnie takie, tym bardziej w takiej ilości, więc im się to opłaca.
Dobra po tym dowiedzieliśmy się też, że dojdzie do wyczekiwanej przez graczy chwili - spotkania Lysia i Kastiela, bo bez tego nie mogło się obejść.
Mam nadzieje, ze ktoś to nagra o będę mogła obejrzeć, bo jestem ciekawa haha
Sama nie zagram, nie zamierzam ładować już w gry Beemoov pieniędzy. Wystarczy, że po pokaże władowałam 40 zł w eldke czego do dziś żałuję, ale to nie dotyczy naszego tematu (za często chyba narzekam na te grę)
Pczyowscie nie można zapomnieć o graczach, którzy dołączyli do gry i ograli tylko uni - dajmy miejsca miodowy. Ciekawe co wymyślą, bo żądając ich oklepanie spotykam się plaży XDDDDDD
na pewno nie wymyślaj nic super, wow
Ciekawe czy pominą Eryka, bo w Evenrach o ile pamiętam potrafią XD np. W Halloween, a samo to, że można się było z nim hajtnąc znaczy, że jest kanonicznym WS
Przynajmniej ja tak to widzę
No i oczywiście...
Wisienka na torcie, officjlana zapowiedz, już zapowiadenej od dwana nowej wersji? Resetu SF?
Nie wiem jak to nazwać.
Wszytsko to czeka nas w 2023 roku...
No dobrze, ale przemyślenia o nowej wersji
Poza nowej Su, a przyjamniej sądzę, że to Su, mnie nie przekonuje.
Nie będę się jako osoba z jakimś wykształceniem graficznym wypowiadać się na temat logo, bo boli mnie nieco w oczy XD
No, ale...
Może to być ktoś nowy, a może to być córką Su i WS, to by było spoko, tym bardziej, że mają pojawić się postaci nam znane.
Jakby tak zrobili to, poza nazwa, mieliby motyw serii identyczny jak "Boruto: Nowa Generacja Naruto". Wyczacie za porównanie, ale z tym mi się to kojarzy XD
Nie miejcie mi tego za złe, ale ja spisałam już gry Beemoov na straty...
No i temu nie wróżę nic dobrego.
Znaczy fabularnie oni już dawno nie umieją, ilu to odgrzewane kotlety.
Z czystym sumieniem mówię, że chyba najbardziej normalna fabule z uch Gier ma Henri's Secret (Nie wiem jak z 2. Częścią)
Z ciekawości sprawdzę, ale nie wróżę sukcesu.
Na pewno będzie to dość podobne do liceum, bo w końcu chyba ma się to dziać w amorosie...
Swoją drogą ta Su po samym cieniu wygląda doroślej niż Suśka z 1. Sezonu XD
No cóż...
Swoją drogą jej fryzura kojarzy mi się z Peggy 🤣
A wy jakie macie przemyslenia i teorie?
CZYTASZ
Moja opinia o Grach Beemoov
AléatoireTutaj pojawią się moje opinie na temat gier Beemoov takich jak: Słodki Flirt, Eldarya oraz Henri's Secret. Będą to opinie na temat całych gier bądź odcinków danej gry. To MOJE opinie więc nie trzeba się ze mną zgadzać. UWAGA! W książce mogą pojawi...