Світ врятований, наші герої спокійно відпочивають по своїх кімнатах.
Ваня читала книгу, Лютер був з Елісон у її кімнаті, Дієго кидав ножі у стелю, П'ятий просто ліг на ліжко і нарешті заспокоївся, Клаус заснув у себе на підлозі , тому що святкував перемогу
В цей момент на небі почали збиратися хмари разом з громом і блискавками, все небо було чорним, але тільки блискавки змінювали колір з синього до фіолетового, вся Академія вибігла зі своїх кімнат і побігла на заднє подвір'я свого будинку.
Навіть Клаус ледве встав і вийшов з кімнати до всіх, всі здивовано дивилися на грозу, раптом вони побачили портал, він був величезний, в цю хвилину номер чотири підбіг до порталу і кинув туди вогнегасник.- Клаус?! якого біса? - роздратовано запитав П'ятий.
- А раптом допоможе? - відповів Клаус і відійшов від порталу.
Раптом з порталу вилетіла дівчина і впала на землю, враз портал закрився і всі хмари зникли разом з громом і блискавками.
- Твою матір... та щоб тебе... - сказала дівчина встав на ноги і почала струшувати з себе бруд стоячи до Академії спиною.
- Ти хто!? - Запитав П'ятий.
– А? ти це мені? - Сказала дівчина і обернулася до них.
Перед ними стояла дівчина років двадцяти, овальне обличчя, пухкі губи, густе темно-русяве хвилясте волосся довжиною по лопатки закладене в хвіст, сірі як грозове небо очі.
Одягнена була в чорний брючний костюм із краваткою.- Луна...- тихо сказав Клаус.
- Клаус привіт - відповіла Луна і посміхнулася йому.
Хлопець підбіг до дівчини та обійняв її.
- Як же тебе не вистачало...
- Я теж рада тебе бачити - з усмішкою говорила вона.
- Поясни мені хто вона?! - Роздратовано запитав П'ятий.
- Її звуть Лунарія , вона для нас з Беном друг - відповів хлопець і посміхнувся.
- Хах... так і є - сказала дівчина і поклала свою руку на плече хлопця - Я розумію, що ви не знаєте і не довіряєте мені, але я прийшла тільки для того, щоб допомогти
- Чому ми маємо тобі вірити? - Запитав Дієго.
- Тому що , я хочу допомогти, і так Дієго, поклади назад у кишеню ніж, або я його тобі в дупу засуну