(2)

160 15 0
                                    

Настав ранок, на годиннику 8:46 ранку дівчина встала з ліжка, одягнулася і пішла вниз, на кухні був П'ятий він сидів і пив каву.

- Не маленький щоб каву пити?  - Сказала дівчина з усмішкою - Коли ти встиг зайти?

- Старший тебе дорогенька - відповів хлопець усміхаючись - Двері відчинені були

- Хех, дорогенька?  з яких пір?  ти вчора убити мене хотів, а сьогодні дорога?  - Здивовано запитала дівчина дивлячись на хлопця.

- Ну добре, будеш стервом - сказав хлопець усміхаючись.

- Агх ... добре, снідати будеш?

- Так, якщо можна - відповів хлопець, добиваючи кави.

- Я сьогодні відійду ненадовго, десь годинка мене не буде, добре?  ви один одного не повбиваєте?

- Ні, поки що, ти куди до речі повинна йти?

- У комісію, поговорити треба з куратором... - відповіла дівчина, не відриваючись від готування.

- Навіщо тобі до комісії?

- Ну як справа піде я не знаю, але спершу я просто поговорю з нею, а ще мені потрібно дізнатися саме через що буде апокаліпсис...

- Ага ... зрозуміло, я тоді з тобою вирушу - сказав П'ятий дивлячись на дівчину.

- Ти маєш бути тут, біля всіх і захищати їх

- Від чого?

- Я не знаю, куратор може дізнатися що ти зі мною прийшов і відправити сюди своїх людей для усунення

- З ними нічого не станеться, - відповів хлопець.

- Ех... П'ятий, я розумію що ти працював там кілером, але запам'ятай одне, я працювала там раніше за тебе і досі вважаюся найсильнішою серед них, ніхто з них не може убити мене - відповіла дівчина хлопцеві дивлячись на нього злим поглядом  .

- І що?

- І то мій дорогий, ти залишишся тут! - вигукнула вона.

- Стерво!  - Вигукнув хлопець.

- Не кричи!

- Тебе забув спитати що мені робити!

- О Боже!  та ти зрештою заспокоїшся?!

Останнє коханняWhere stories live. Discover now