(44)

45 5 0
                                    

– Що з тобою було?  - Запитав П'ятий дивлячись на дівчину.

- Так трапляється коли я не слухаюсь батька, він контролює мене - відповіла дівчина - Це безглуздо і не розумно звучить, але це правда

- Чому він нічого не робив раніше?  - спитав Бен.

- У першу зустріч з Клаусом , він не знав що я познайомилася з ним і просто займався іншими справами, у другу коли познайомилася з усіма , батько був мертвий і не міг контролювати мене, в третю зустріч вже з тобою Бен, він вдав, що не знає мене  і намагався не звертати уваги ось вам історія...

- Лун , чому ти раніше не розповіла?  - спитав Клаус сівши поряд.

- Не хотіла щоб ви зненавиділи мене, я зробила все як звелів він і мені вдалося вас повернути живими...

- Ти знала, що ми повернемося?  - здивовано спитав П'ятий.

- Так, поки світ перезавантажувався я переміщала вашу силу в іншу людину, через яку якраз таки це все почалося

- Хто ця людина?  - спитав Бен.

- Моя мама

- У тебе є мама?  – здивувалися вони.

- Так, нам потрібно повернути все як було, але вам доведеться ховатися

- Чому?  - спитав Клаус.

- Зробіть вигляд що вас убили, це моє останнє завдання у цьому світі – відповіла дівчина дивлячись на хлопців.

- Тоді який план? Коли починаємо?  - Запитав П'ятий.

- Сьогодні о пів на шосту вечора ви троє повинні бути біля чорного входу, я підсиплю снодійне в їхню їжу і коли вони заснуть я запечатаю їх у лід і дам вам знак, але зараз потрібно вдати що я вбиваю вас - сказала дівчина знявши рукавички.

- І як ти зараз це зробиш?  - спитав Бен.

- Ваші фігури з льоду - відповіла дівчина - А зараз вдавайте,  що вас вбивають

Хлопці розпочали свою виставу.
Поки дівчина створювала фігури, хлопці знайшли десь сховатися до вечора.
Закінчивши з цим, дівчина телепортувалася до зали.
Реджинальд сидів і розмовляв зі своєю дружиною.

- Батьку, трьох вже немає ... залишилася незначна частина їхньої родини - сказала дівчина одягнувши рукавички.

- Чому ти не послухалася?  – суворо запитав він.

- Я хотіла зробити це сама без твоїх маніпуляцій - відповіла Луна , дивлячись на них.

- Мила, звідки у тебе з'явилася ще одна сила?  - Запитала жінка.

- Це не так важливо ... - відповіла вона - Мам, Пап я вирішила що сама приготую їжу вам, за цей період коли я була одна у мене вийшло добре готувати

– Сама?  - здивувався Реджі.

- Так, я ж ваша дочка, значить повинна бути корисна - сказала дівчина, посміхнувшись.

- Добре, тоді о п'ятій подаш їжу в їдальню-сказала жінка.

- Як скажете, я піду поки що приготую інгредієнти

Після цих слів дівчина пішла на кухню, підготувавши всі продукти для страв, вона пішла до себе.
Проходячи коридором, Лунарія зустріла Пого.

- Привіт дорогий друже - привіталася вона.

- У вас все ж таки вдалося змінити світ - відповів він дивлячись на дівчину.

- Так ... але я не почуваюся щасливою ... - засмучено сказала Лу.

- Ти можеш змінити все?

- Я маю слухати батьків - відповіла Лу.

– Хіба?  Як я пам'ятаю ви міс були норовливою і впертою дівчиною, то що ми не в дуже хороших відносинах це ще не означає що я бажаю вам поганого, як на мене то ти хороша людина

- Дякую Пого, мені приємно це чути

- Я на вашому боці міс Лунарія – з усмішкою відповів він і пішов.

- Хах – усміхнулася дівчина і пішла до себе.

Останнє коханняWhere stories live. Discover now