(32)

63 7 0
                                    

Хлопець із дівчиною постояли обійнявши хвилин з десять.
Вони трохи віддалилися і подивилися один одному у вічі.

- Ти дуже гарна коли плачеш але краще не треба - сказав він ніжно витерши сльози зі щоки дівчини.

- Мені вже настав час повертатися - тихо сказала вона трохи відійшовши від хлопця.

- Так, вже пізно - підтвердив Бен не відводячи погляду від Лунарії.

- Бен... - сказала вона, подивившись на нього. - Можу я тебе попросити про одну послугу?

- Так, цікаво що ти мені скажеш

- Давай про цю ситуацію нікому говорити не будемо, не дуже хочу щоб хтось дізнався про це

- Добре, тоді що ти скажеш про розбиту губу?

- Скажу що випадково вкусила

- Луно , може прогуляємося? – спитав він.

У цей момент позаду дівчини спалахнуло блакитне світло.

- Чорт .. - сказала вона обернувшись.

За спиною стояв П'ятий.

- Доброго вечора мила, ти якого хріна тут робиш? – роздратовано процитував він.

- П'ять? Я не могла заснути от і вийшла пройтись у тихе місце – спокійно відповіла вона.

- А цей з тобою якого біса?

- Чуєш дрібний! Заспокойся я теж тільки-но прийшов - відповів Бен дивлячись на них.

- Якось не віритися - з підозрою сказав хлопець.

- П'ять, він правда тільки прийшов

- У тебе з губи кров йде - сказав він підійшовши і ніжно витерши її.

- У нас бійка невелика вийшла...

- Це правда, добре чекай красуня реваншу - з усмішкою сказав хлопець і пішов.

- Лун, ти правду сказала?

- Так, я можу повністю розповісти якщо не віриш

- Говори

Дівчина розповіла тільки ту частину коли вони почали битися.
Через годину вони повернулися в готель, Луна пішовши та прийнявши душ перевдягнулась в короткі атласні шорти і топ обробивши губу , вона пішла назад в кімнату, подивившись на годинник дівчина зітхнула і лягла на ліжко.

- П'ять ... можливо годі дивитись? - Запитала вона підвівшись та подивившись на хлопця.

- Знаєш, що я хочу зробити? - Запитав хлопець знімаючи піджак.

- Ем ... що ти задумав? - спитала Луна тримаючи в руках ковдру і прикриваючись.

П'ятий, залишившись в одних трусах, почав підходити до дівчини.

- Еее почекай! Вже пізно, ти не втомився? Я дуже втомилася - сказала дівчина намагаючись зупинити серйозно налаштованого хлопця.

- Іди сюди – грізно сказав хлопець схопивши ноги дівчини і потягнувши на себе він навис над нею.

- П.. П'ятий ...

- Я кохаю тебе Лун - сказав він ніжно поцілувавши дівчину в губи.

Спершу Лунарія пручалась але відповіла на поцілунок.
Ніч у них пройшла чудово, заснули вони під ранок обійнявшись.

Останнє коханняWhere stories live. Discover now