У двері постукали.
- Хто? - сонно запитала Луна не розплющуючи очей.
- Лун , ти в душ збираєшся? - Запитав П'ятий стоячи за дверима.
- Іди перший... - відповіла вона, продовжуючи спати.
- Як скажеш мила
- Мг...
За годину дівчина нарешті прокинулася і пішла в душ.
Після цього вона знайшла чорну футболку та шорти.
Заклавши волосся в хвіст, дівчина спустилася вниз.
Лютер, Дієго та Клаус їли китайську локшину.
З ними сидів П'ятий.- Привіт усім - з усмішкою промовила вона сівши поруч із П'ятим.
- Як спалось? – спитав він.
- Мало але мені вистачило, щоб набиратися сил
- Будеш? - запитав Клаус, пропонуючи спробувати локшину.
- Ні дякую
- Я не очікував, що там буде наш Бен, - сказав Дієго.
- Він не наш і він зовсім не схожий, - сказала дівчина.
- Луні , не звертай уваги, хочеш випити сьогодні? - спитав Клаус.
- Я і так в клуб хочу піти, а поки що піду хоч одяг якийсь куплю - сказала дівчина, вставши і підійшовши до виходу.
- Я з тобою, - сказав П'ятий, пішовши за дівчиною.
- Ти б відпочив
- Пізніше відпочину
Хлопець із дівчиною вийшли з готелю та пішли до найближчого магазину одягу.
Дівчина обрала чорну сукню із закритими плечима та невеликим декольте, довжиною воно було по коліна.
П'ятий не міг надивитись на дівчину в ньому.- Тобі йде ця сукня - сказав хлопець, розглядаючи дівчину.
- Воно мені теж подобається
- До речі, а звідки у тебе гроші? – спитав він.
- Вкрала у нової академії
- Коли ти тільки встигла? – здивувався хлопець.
- Поки ти порався з тією слинуватою дівкою - відповіла вона дивлячись на себе в дзеркало.
- Луно , ти дуже красива
- Знову хрін піднявся і ти вирішив почати з компліментів? - З усмішкою запитала вона подивившись на хлопця.
- Чому ти постійно дістаєш мене? - Запитав хлопець підійшовши до дівчини.
- Мені подобається коли ти сердишся - відповіла Луна.
- Що правда? - Запитав П'ятий поклавши руку на талію дівчині.
- Тобі по руках дати чи одразу по морді?
– Чому б нам не почати зустрічатися? - Хлопець різко притиснув її до себе.
- Ти старий, ось чому ні - відповіла вона усміхнувшись.
Дівчина ніжно приклала свою долоню до щоки хлопця.- П'ять, ти дуже милий, але в мене немає до тебе почуттів
- Шкода, а в мене вони почали з'являтися ще давно - відповів він поцілувавши долоню Луни.
- Ти убити мене хотів, а тут почав про почуття говорити?
- Я не знаю чому вони з'явилися, але змушувати закохуватися в мене, я не буду - відповів хлопець поцілувавши дівчину в мініатюрний ніс і сів назад на стілець - Ти ще щось мірятимеш?
- Думаю ні, просто сподіваюся ми скоро повернемося додому
- Так само
Через годину вони були вже в готелі, Лунарія розмовляла з Клаусом, П'ятий пішов до себе, Дієго був з якимсь підлітком, Ваня пішла не сказавши куди, а Елісон повернулася з поганим настроєм.
На годиннику було 22:45, Луна пішла до клубу.
Одягнена була в ту сукню яку купили, чорні туфлі на підборах і клатч , так само на руках були чорні рукавички.
Волосся розпущене.
Зайшовши в будівлю, дівчина заплатила за вхід і пішла до барної стійки.
У клубі було голосно, чим було навіть добре, тому що Лунарія згадувала Бена.
Він не той кого вона колись кохала , він злий і неприємний, тільки ось дівчина все одно бачила в ньому, свого, рідного і давно вже забутого хлопця.
Дівчина замовила багато випивки, їй було все одно, що трапиться, вона просто глушила біль.
До неї підсів якийсь хлопець.- Чи не багато алкоголю для такої тендітної дівчини?
- Ні ... Якраз добре - відповіла вона випивши ще одну стопку зігріваючої речовини.
- Чи можу я приєднатися?
- Так, можеш, я не проти
Луна не бачила його обличчя так як була п'яна, пили вони довго, на годиннику вже 3:55.
Незабаром ранок, а дівчина з новим знайомим поїхали до найближчого мотелю.
Ніч у них була гучною та спекотною.