(35)

59 6 0
                                    

Настав ранок.
Лунарія спустилась вниз, побачивши тільки Лайлу та Дієго вони пішла до них.

- Не дуже доброго ранку - сказала вона підійшовши і взявши пляшку з водою.

- І тобі – сказали вони.

- А де всі?

- Нас запрошують у сперроу, там Лютер з Елісон - відповів Дієго.

- До речі ми знайшли таємний хід, Дієго відрубали два пальці і Стенлі знесла синя хвиля – без посмішки сказала Лайла.

- Весело - відповіла Луні , зробивши ковток води.

За кілька хвилин біля них з'явився П'ятий.

- Видно інших ще немає?

- Ми на тебе якраз чекали, - сказав Дієго.

- Навіщо?  - спитав він, забравши пляшку з водою у Луни і зробивши ковток.

- Наші вже в академії сперроу, і нам сказали прийти туди - відповіла Луна і пішла до вхідних дверей - Ви йдете?

За деякий час вони вже були у залі академії.
Дієго і П'ятий сиділи на дивані, а Луна і Лайла на кріслах, як і Фей.
Бен стояв біля Лютера і з ними Елісон, Слоун сиділа у кріслі біля Лютера.

- Майже всі зібралися?  - спитав Бен, дивлячись на Луну.

- Клауса і Віктора немає, Лютер тобі йде ця форма – відповіла вона.

- Дякую – усміхнувся він.

Цієї миті вривається Віктор і починає питати Елісон де подівся Харлан.

- Я його вбила і сама сюди привезла – з усмішкою відповіла Елісон.

- Що ти зробила?!

- Ставлю на дрібного, - сказав Бен узявши зі столу попкорн.

- Ставка приймається - відповів П'ятий, взявши трохи попкорну.

-Еее тихо давайте не лаятимемося - запропонувала Лу ставши між ними.

- Відійди доки я йому не врізала - сердито сказала Елісон.

– Я вірив тобі!  - скрикнув Віктор і вдарив її по обличчю.

У цей момент номер три розлютилася і змусила замовкнути і не дихати дівчину.

- Елісон!  Що ти зробила?!  - Закричала Луна- Поверни їй голос і дихання жваво!

У цей момент все почало тремтіти і злітати, а очі дівчини почали біліти, всі хто був у кімнаті злякалися і не знали як це припинити.
Хоч і Віктор зміг дихати і говорити, Елісон і Луна не припинили, дівчина підняла руку і відкинула від себе так звану сестру на ім'я Елісон.

Останнє коханняWhere stories live. Discover now