Ідучи довгим яскравим коридором, вони розглядали всі, поки не дійшли до іншого кінця цього порталу.
- Це було жахливо, - сказала Луна , обійнявши Слоун.
- Згодна, більше так не робимо, - сказав Віктор.
- Тікати від апокаліпсису? - Запитав П'ятий.
- Це наша фішка, - відповів Дієго.
- Зараз не час жартувати... - сказала Лу.
У цей момент забіг Реджінальд.
- Де Клаус? - Запитав П'ятий.
- Мені шкода але я не встиг йому допомогти, він хотів забрати Лютера, але Кугелбліц забрав і його...
Усі пішли за Реджинальном.
Але Луна чомусь знала що так і станеться.
Прийшовши до головної зали, вони почали розглядати все.
Лайла та Слоун почали сваритись.- Дівчатка прошу заспокойтеся, я розумію що для всіх це важко, але нам потрібно бути командою щоб помститися за тих кого з нами немає - сказала Луна ставши між ними.
- Ти маєш рацію ... - сказала Слоун витерши сльози.
- П'ять двері там не відчиняються, - сказав Дієго.
- Це місце для нас випробування та пастка потрібно бути обережними, - сказав Реджинальд.
Лайла пішла їсти, Бен стояв здивований що ж робити, підійшовши до Луни він обійняв її за талію.
- Тобі видно руки зламати треба, - сказав П'ятий, потягнувши Луну до себе.
- Не лізь, не у свою справу - сказав Бен потягнувши на себе.
Дівчина розлютилася і відкинула їх від себе.
- Ви двоє як діти - сказала вона і пішла до сходів - Потрібно перевірити тут все, хто зі мною?
- Я піду, - сказала Слоун і пішла з Луною.
За кілька хвилин усі розбилися по парах і пішли перевіряти все в цьому готелі.
Зайшовши в якусь кімнату Луна і Слоун почали обшукувати її шукаючи те, що сказав Реджі.
Нічого не знайшовши вони вийшли.- Давай у п'яту підемо? - Запропонувала Луні.
- Тоді я в четвертій буду дивитись - відповіла Слоун.
Після перевірки цих кімнат, Лунарія вийшла з кімнати і зрозумівши , що знаходиться в іншому крилі готелю.
- Якого? Слоун? - Дівчина подивилася в ту кімнату де мала бути її подруга але не побачивши там її швидко почала оглядати все.