"V"

2.9K 388 196
                                    

*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*

"Sana buradan git demiştim!" diyen derin ses tonu, kükrercesine çarptı genç yapımcının suratına. Keskin bakışları altında eziliyordu biricik ruhu. Şaşkınlığı korkusuna tütüyor, sarhoş edasıyla aklı yerinden oynuyordu.

"Ölmek mi istiyorsun?" derken elinin ayasını sertce duvara geçirdi adayı yaşayan adam. Hemen kulağının dibine çarpan el, genç bedeni irkitmişti. Bu yüzden refleksen gözlerini sımsıkı bir şekilde yumdu.

"Bana bak insan! Gözlerime bak!" derken yapımcının çenesinin altına elini yerleştirip, kafasının dikleşmesini sağladı. Şu an kendini oldukça sinirli hissediyordu. Kendini tutamazsa, genç adamın ve iş arkadaşlarının başına iyi şeyler gelmezdi. Biliyordu, kendi gücünün kontrolsüzlüğünü çok iyi biliyordu adayı yaşayan adam...

Titreyen göz kapaklarını araladı Jungkook. Hemen dibinde hissettiği öfkeli soluklar, kendi soluğunu kesiyordu. Düşünme yetkisini tamamen kaybetmiş gibiydi. Ta ki tanıdık buzulların kendi harelerine çarptığı ana kadar.

Onu tanıyordu!

Evet, evet daha önce görmüştü bu yüzü!

"Aptallık ediyorsun. İnsanlarını al ve git buradan" dediğinde genç yapımcının çenesinin altında bulundurduğu elini çekti. İki adım gerileyip, Jungkook'un soluklanması için bir alan bıraktı.

"Kim Taehyung"

"Sen Kim Taehyung'sun değil mi?" dediği cümle, bütün aynaları paramparça etti sanki. Yıldırım çaktı, gökyüzü bir gürültü yardı bulutlarının arasına. Adayı yaşayan adam, siyah damarlarının belirginleştiğini hissetti. Jungkook'un dudaklarından firar eden o cümleler, bir tokat misali çarptı suratına.

"Sen O'sun! Okyanus'a genetik materyal arayışına giren ve o okyanusta hava şartlarından dolayı geminin batmasıyla son nefesini veren Genetik Mühendislerden biri " dediğinde duvara yaslı bedenini ayırdı. Buzul gözlere olan bakışını kesmiyordu. Bütün yapboz parçaları tek tek yerine oturmuştu. Artık onun kim olduğunu biliyordu. O ajanda da geçen ismin kim olduğunu biliyordu.

"Genetik Mühendisi Profesör Doktor Kim Taehyung. 1972 yılında, bulunduğu geminin hava şartları yüzünden batması nedeniyle boğularak can verdi " dedi buraya gelmeden önce, adayı araştırmak için karşına çıkan haberi sesli bir şekilde dile getirdiğinde. Soluğu kesildi adayı yaşayan adamın. Jungkook'un dudaklarından çıkan cümleler, ardı ardına vuruyordu tekmelerini göğsüne. Her bir atımı kalbinde bir sıkışmaya neden oluyordu. Buzul gözlerinin seğirdiğini bile hissediyordu ölü bedeni.

Island / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin