me and cousin
*
O soluk, çarptı genç yapımcının dudaklarına. Çok yakınım diye bağıran dudaklar, birbirini soluğuyla hissetti. Kirpikleri titredi genç adamın. Dudaklarına sürtünen dudaklar, göğsüne büyük bir tekme atıyordu çünkü. İçini uyuşturan bir his yayılıyordu bedenine.
Adayı yaşayan adam tam dudaklarını sıcak dudaklara bastıracakken, tanıdık sesin tonu yayıldı ormana. Bu yüzden telaşla ayrılmak zorunda kaldı, yakınlığı ile sarhoş olduğu bedenden.
"Jungkook!"
*
Rüzgarın hafif esintisi girdi oluşan mesafeye. Jungkook'un şaşkın bir şekilde baktığı arkadaşına, adayı yaşayan adam umursamazca bakıyordu. Bu adamı sevmiyordu ve hiçbir zaman da sevmeyecekti.
"Namjoon Hyung?" diyip ayağa kalktı. Birden telaş yapmıştı çünkü basılmış gibi hissediyordu. Ki basılmıştılar da hemde hiç olmaması gereken insana.
"Jungkook sen ne yaptığını zannediyorsun? Ben gelmesem öpüşecektin o canavarla!" diye tok sesini yükselttiğinde adayı yaşayan adam 'canavar' kelimesi yüzünden tek kaşını kaldırarak baskınlığını gözleriyle gösterdi karşısında ki adama. Namjoon yutkundu, bir bakışıyla bütün tüylerini diken diken eden bu ölü adamdan oldukça korkuyordu.
"Hyung, şey" diye saçmalarken parmaklarıyla oynuyordu. Gerçekten ne diyeceğini bilmiyordu Jungkook. Utanmıştı ve Hyunguna ne cevap vereceğini bilmiyordu.
"Jungkook sen kafayı mı yedin? Arkadaşlarını öldüren bir adamla nasıl bu halde olabilirsin?" dediğinde kaşlarını çattı adayı yaşayan adam. Bu cümleyi kuranın kendi arkadaşını todlara atan bir adam olduğunu bilince bir kıkırtı saldı. Gerçekten insanlar hep aynıydı. Kendi yaptıklarını umursamadan milleti eleştirmek en sevdikleri işti.
"Bunu senin söylemen çok komik Hyung. Çünkü sende bir arkadaşımızı todlara yem ettin ve hala buradasın" diyen sevdiği sıcak bedenin cümleleriyle yüzüne gurur verici bir gülümseme yerleştirdi. Boşuna çekilmiyordu bu bedene. Öyle zeki ve kurnaz biriydi ki, daha çok ilgisini üzerine vermek istiyordu.
Namjoon ise duyduğu cümleyle çakıldı. Tamam Jungkook'un bunu nasıl öğrendiğini az çok tahmin ediyordu. Çünkü bu aralar bu ölü bedenden pek ayrılmıyordu. Aralarında farklı bir şey vardı. Salak değildi yönetmen, sadece arkadaşının bu ölü bedene karşı olan davranışını anlamıyordu. Jungkook'u tanıyordu, o asla arkadaşlarını öldüren biriyle bu halde olmazdı. Bir şey öğrenmişti. Belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Island / Taekook
Mystery / ThrillerBir Yapımcı olan Jeon Jungkook yeni korku dizisini lanetli bir adada çekmek ister. İş arkadaşlarını Tod'larına yem eden, adayı yaşayan adamın varlığından habersiz... "Ben iyi bir ölü değilim, İnsan" "Sen iyi bir ölüsün Taehyung" Taekook / Gerilim #1...