"Özür dilerim"

1.7K 242 66
                                    

'şu an bu bölümü mezardan yazıyorum '

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'şu an bu bölümü mezardan yazıyorum '

*

Kirli zemine temas etti parmak uçları. Ikiye ayrılan taşlarda gezindi tek tek. Avuç içine alıp, doğruldu sonra adayı yaşayan adam. Yüzünde ki sabit ifade genç yapımcıyı korkutuyordu. Hala anlayamamıştı taşı kırma nedenini. Bu yüzden çattığı kaşlarıyla bakıyordu sevdiği ölü bedene.

Adayı yaşayan adam ise elinde ki taşın birini yıldız çocuğunun avuçlarının içine bıraktı. Jungkook ,avuç içine temas eden soğukla, kalakalmıştı yerinde. Irileştirdiği açık mavi gözleriyle bakıyordu avuç içine.

Taehyung adımlarını ilerletip, bu kez sarı saçlı bedenin önüne geçti. Elinde ki taşın diğer yarısını parmak uçları arasına alıp, sarı saçlı bedenin avuçlarına bıraktı.

"Taehyung" dedi Jungkook hızla sevdiği adamın önüne geçerken. Kaşları çatılı bir şekilde bakıyordu sevdiğine. Hala olayı anlamış değildi.

"Gidin" dedi adayı yaşayan adam sesinin tonunu sabit tutarken. Sevdiği adamın harelerine, içli bir soluk bırakıyordu.

"Ne?" dedi şaşkınlıkla dudaklarını aralayan genç yapımcı. Duyduğu cümle ile yüreğinde büyük bir titreşim hissetti. Oldukça ağır bir şekilde oturmuştu titreşim yüreğine.

"Taş adanın bir parçası. Eğer elinizde ki taşla giderseniz bu adadan çıkabilirsiniz" dediğinde Jungkook'un gözlerinin önüne şimşekler çaktı. Ardı ardına vuran tokatlar dizlerini titretiyordu. Gözleri doldu.

"Buna emin misin?" dedi görüntü yönetmeni sert bakışlarını adayı yaşayan adamın üzerinde gezdirirken.

"Evet eminim. Biz adanın köklerine bağlıyız. Eğer o köklerden ayrı kalırsak yaşayamayız. Fakat taş, çiçeğin yıldızı. O adanın bir parçası. Eğer taşı yanınızdan hiç ayırmazsanız, hiçbir şey olmaz" dedi bakışlarını Yoongi'ye çevirirken. Ses tonunda ki stabillik, Jungkook'un dolu gözlerinden bir inci çalmıştı. Şu an sevinmesi gerekiyordu değil mi kurtulduğu için? Ama neden dolu doluydu gözleri? Neden yüreğinde büyük bir ağırlık vardı? Neden nefes alamıyordu?

"Sen?" dedi dudaklarının arasından zar zor çıkan kelimesiyle. Islak kirpikleri tek tek titriyordu, genç adamın.

"Jungkook" dedi Taehyung sevdiği adama ilerleyip, yanaklarını avuç içine alırken. Parmak uçlarıyla tek tek gözyaşlarını sildi.

"Gelmiyor musun?" dedi yüreğine ağırlık yapan cümleyi sesli bir hale getirirken. Dudaklarının arasından hıçkırık salmıştı.

Island / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin