*
Suyun ılık ıslaklığı, iki teni de bulduğunda, dudaklar birbirine kilitliydi. Bir ritimle dans ediyor, ıslaklıklarını karıştırıyorlardı. İkili, su israfını engellemek için aldıkları karara uygun davranıyordu. Üç kova su ile bedenlerini temizliyorlar, böylece gereksiz su israfını engelliyorlardı.
Genç yapımcının aklına su kaynatırken karşılaştığı arkadaşının dalga geçer gibi olan gülümsemesi geldiğinde , dudaklarını ufak hoşlandığı ölü bedenin dudaklarından ayırdı. Jimin'in o bakışları çok utandırmıştı kendisini. Kafasını kuma gömmek istemiş, ısınan kulaklarını elleriyle bastırmıştı.
Taehyung ise ufak hoşlandığı yıldız çocuğunun dudaklarına küçük bir dil darbesi atmış, eliyle belini sıvazlamıştı.
İkilinin duş serüveni bittikten sonra Jungkook, kendi kıyafetlerinden siyah bir oversize sweatshirt, pantolon, daha paketi açılmamış iç çamaşırlarından birini ufak hoşlandığı ölü adama verdi. Enselerine yapışan, ıslak saçlarıyla da karavandan çıktılar.
Havanın keskin soğuğu, ıslak buklelerine çarpıyor, tüyleri diken diken ediyordu. Nemli bedenleri , soğuk rüzgarla dans ediyordu.
Sabahın ilk ışıklarıydı. İnsan topluluğu toplanmış, bazıları kahvaltı sırasına girmişti. Hafif bir ses uğultusu vardı. Bir kaç çalışan toplanmış, muhabbet ediyor, bazıları silah yapımı ile ilgileniyordu. Yapımcı Jeon Jungkook, iş arkadaşlarını iş bölüğüne göre ayırmıştı. Bazıları yemek, bazıları bulaşık, bazıları silah, bazıları ısınma ihtiyacını karşılayacak odun toplama işlerini ayarlayacaktı. Ve bu görev ayrımı kendisini zombi dizisinde gibi hissetmesini sağlıyordu.
"Abi!" diyen bir kadın sesini duymasıyla kafasını sese doğru çeviren, genç yapımcı gözlerini kül tenlide gezdirdi. Elleri bilek kısmından bağlıydı ve ucu Lisa'nın avuçlarındaydı.
"Jennie" diyip kız kardeşine doğru hızlı adımlar atan, soluk esmer tene kafasını çevirdiğinde, sanki oluşan an bir film sahnesinden kesitti.
Avuç içlerini kardeşinin yanağına yerleştirip, başından tuttuğu gibi göğsüne çekti. Bu tepkisinden anlaşıldığı gibi Taehyung, kardeşi için endişelenmişti.
"Abi" dedi hıçkırır gibi. Sesi titriyordu kül tenlinin. Ağabeyinin alışık olduğu soğukluğu kendisine huzur vermişti.
"İyisin değil mi güzelim? " diyip gözlerini, kız kardeşin de gezdirdi. Bir yandan da kız kardeşinin saçlarını okşuyordu.
Genç yapımcı ikili izleyen, Lisa'ya bakıp, elinde ki ipi bırakması için işaret verdi. Patronunun ne demek istediğini anlayan kahküllü kadın ise, hızla elinde ki ipi bıraktı. Taehyung da kız kardeşinin bileklerini sımsıkı bir şekilde saran, ipi hırsla kopartıp, Jennie'yi serbest bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Island / Taekook
Misterio / SuspensoBir Yapımcı olan Jeon Jungkook yeni korku dizisini lanetli bir adada çekmek ister. İş arkadaşlarını Tod'larına yem eden, adayı yaşayan adamın varlığından habersiz... "Ben iyi bir ölü değilim, İnsan" "Sen iyi bir ölüsün Taehyung" Taekook / Gerilim #1...