"Hayal et"

1.8K 267 7
                                    

*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*

"Ceren!" diye bağıran genç yönetmenin sesi çaresizlik ile tonlanmıştı. Kucağında , baygın halde olan arkadaşı için tir tir titriyor, koşuşturduğu için, siyah saçları, alnına tel tel düşüyordu.

"Namjoon? " diyip kendisine seslenen bedene bakan kızıl saçlı genç kadın, yönetmenin kucağında olan Jungkook'u gördüğünde, şaşkın bir nida çıkardı dudaklarından.

"Jungkook!" diye bağırdı. Ve bu bağırış ile herkesin, odak noktası değişmişti. İrileştirmiş olduğu gözlerle bakıyorlardı, baygın bedene.

"Ceren lütfen kurtar onu!" dedi titreyen sesiyle Namjoon. Çok korkuyordu, hatta korkudan dizleri çözülmüştü. Zar zor ayakta duruyordu.

"Ne oldu?" derken gözlerini Namjoon'un Jungkook'u kucakladığı yerde olan eline bakıyordu. Çünkü o el kanlar içindeydi. Patronuna ait olan kanlar ile.

Namjoon ise karavanın içine girip, bir çok iş arkadaşının dikkatini çekti. Herkes, baygın patronuna bakıyordu.

"Bıçaklandı" derken karavanın içinde ki koltuğa yatırıyordu Jungkook'u. Eline bulaşan kanlar ise, tek tek damlıyor, karavanın zemine düşüyordu.

"Siktir! Siktir!" diye içeriye giren Yoongi, ellerini sinirle saçlarının arasına daldırıp, bakıyordu koltukta ki bedene. Her şeyin üst üste gelmesi, çıldırtmıştı kendisini.

"Açılın!" diye bağıran Ceren ise komadini üzerine bıraktığı ilk yardım çantasıyla birlikte, koltuğun kenarına doğru çekti. Acilen yarayı dikmesi gerekiyordu.

"Burayı boşaltın! Hemen!" diye bağıran Hoseok ise, dolu gözleriyle karavanın içine dolaşan, iş arkadaşlarına bağırıyordu. Arkadaşı enfeksiyon kalabilirdi.

"Tanrım, Yoongi bu makasa salüsyonu dök!" diye bağıran kızıl saçlı genç kadın ile, hızla eline aldığı makasa dezenfeksiyonu döktü görüntü yönetmeni. Eli ayağı titriyordu.

"Nasıl oldu bu Namjoon?" diye sorduğunda, genç yapımcının üstünde ki kalın sweatshirtü çıkartıyordu, Ceren.  Namjoon ise Jungkook'u ters çevirirken, duyduğu soruyla gözlerini Yoongi'ye çevirdi.

"Jimin yaptı" dediğinde, Yoongi duyduğu şey ile kaşlarını çattı. Bu doğru olamazdı değil mi?

"Jimin böyle bir şey yapmaz!" diye sesinin tonunu yükseltti Yoongi. Ne demek sevgilisi yapmıştı, bilmiyor muydu, Jungkook Jimin'in göz bebeğiydi. Asla ona kıyamazdı.

"Yapmak istemedi zaten!" diye aynı Yoongi gibi sesini yükseltti Namjoon. Zaten stresli bir anda, böyle çıkışmalara katlanamazdı.

Island / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin