"Jennie"

2.5K 368 65
                                    

*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*

Bastığı her adım kuru yaprakların gıcırtılı sesini duyuruyordu. Otlar botlarının üzerine sürtünüyor, ayağının altında kalan ufak taşlar yüzünden hafifçe sendeliyordu genç kadın. Kafası şişmişti, yol üzerinde olduğu dakikalar boyunca susmayan todun cırtlak sesi kafasını şişirmişti. Fermuarı falan yok muydu bilmiyordu, daha bulamamıştı, umarım bir fermuarı vardır diye düşünüyordu genç kadın. Çünkü bu ölünün böyle çok konuşmasına dayanamıyordu.

"Bağırsaklarını çıkartıp, ağzına sokacağım sonra bütün derini diğer todlara vereceğim." dedi dudağında ki ukala sırıtışını bozmadan. Sabahtandır, Lisa'yı nasıl öldüreceğini anlatıyor, psikopatça düşüncelerini genç kadının suratına suratına söylüyordu.

"Evet, evet sonra da ciğerimi kargalara yem edersin. Anladık, artık kes konuşmayı!" diyip todu iple kendine doğru asıldı genç kadın. Toda fazla yaklaşmak istemediği için bileklerini iple bağlamış, köpek gezdirir gibi bir duruma sokmuştu. Uzun olan ipin diğer ucundan, kendine doğru çekiyordu.

"Aish! Dalga geçme benimle! Eğer beni serbest bırakırsan, bu dediklerimi yapacağımdan emin olabilirsin insan!" diyip bulunduğu yerde çocukça zıpladı ölü beden. Gerçekten çok sinirlenmişti. Sadece canı biraz taze et çektiği için odasından beş dakikalığına ayrılmıştı. Kaçırılacağını tahmin etmemişti tabi o ara.

"Adım Lisa! İnsan demen garibime kaçıyor" diyip yüzünü buruşturdu genç kadın. Gerçekten çok garibine gidiyordu, sanki kedinin ismine kedi koymak gibi bir şeydi insan demesi.

"Lisa mı?" diyip şaşkınca dudaklarını araladı kül tenli. Taze etin böyle bir tepki vereceğini tahmin etmemişti.

"Evet güzel ölü, senin adın ne? Yoksa sana tod 2  falan mı demeliyim?" diyip ukala bir kıkırtı çıkarttı dudaklarından. Hafif kırdığı diziyle, karşısında ki kül tenliye bakıyordu.

"Adım, adım Jennie." dedi bakışlarını ufaktan kaçıran ölü beden. Neden birden utanmıştı bir fikri yoktu. Uzun zaman sonra ilk defa iltifat almıştı, tamam ağabeyinden zaten sürekli alıyordu ama canlı birinden iltifat almak özellikle de ölü bir bedenken, kulağa garip geliyordu.

"Ne oldu hemen süt dökmüş kedi oldun?" diye kıkırdarken, adımlarını kül tenliye attı genç kadın. Gerçekten gördüğü en güzel tod olabilirdi. Mükemmel bir teni, mükemmel bir yüzü vardı. Diğerlerine benzemiyordu. Ne kemikli bir kafatasası ne de kanlı bir ağzı vardı. Sadece kül teni, gri irisleri, dolgun koyu kül rengine sahip dudakları.

Gerçekten güzel bir todtu...

"Senin canın yenilmek istiyor herhalde!" diyip tıslarcasına konuştu ölü beden. Karşısında ki genç kadın güzel olmasına karşın gıcık biriydi de.

Island / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin