"Denek"

2.6K 340 175
                                    

*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*

Geçmiş Zaman / Taehyung'un kimliğini öğrendikten sonra ki dönüş

Genç yapımcı bağdaş kurduğu bacaklarını kıpırtatıp, battaniyenin hafifçe kaymasına neden oldu. Yaralı ellerinin altında, eski hafiften küf kokusu taşıyan bir rapor defteri vardı. Silah yapımı yüzünden anca bulduğu zaman ile, bu rapor defterini biraz inceleyecekti. Çünkü o , adayı yaşayan adamı merak ediyordu. Ölü bir bedenin, düşüncelerini satırlarında okumak istiyordu...

Mürekkebe boyanmış sayfalar, yılların anılarını sakladığını biliyordu. Köşeleri hafiften yırtık, rengi ise gazete kağıdının biraz daha koyu haliydi. Parmak ucuna değen, kağıt kadifemsi bir doku gibi hissettiriyordu hatta.

Genç adam, daha önce beş sayfalık okuduğu rapor defterini, kaldığı yerden devam ederek, mürekkebe boyanmış kelimeleri okumaya başladı. Dediği gibi, oldukça merak ediyordu bu adada olanları...

Redblue adası Rapor Defteri

Ad Soyad: Kim Taehyung

Tarih: 25.08.1972

Giriş: Telomer sebebiyetiyle oluşan kanser hücrelerinin makrofaja etkisi

Materyal : SW480 hücreleri, insan makrofajı, paklitaksel, mikroskop, petri kabı

Yöntem: SW480 hücrelerini 37°C derecede kültürledik ve bulunduğu ortamı her iki günde bir değiştirdik. Daha sonra makrofajları ilave edip, gözlemledik. Kanser hücrelerine karşı standart hareketini arttırmak için, paklitaksel aşıladık.

Sonuç ve veriler: Paklitakselin, makrofajların fagositik aktivetisini arttırdığını gözlemledik.

*

Ad Soyad: Kim Taehyung

Tarih: 27.08.1972

Giriş: Paklitakselin NSG fareleri üzerine etkisi

Materyal: NSG fare, paklitaksel, şırınga, iğne, SW480 hücreleri

Yöntem: NSG farelerine SW480 hücrelerini aşıladık. Belirtileri gösteren fareleri gözleme aldık. Üzerinde çalışma yaptığımız paklitakseli , fareye aşılayıp, makrofaj değerlerine baktık.

Sonuç ve veriler: NSG farelerinde belirli bir kilo kaybı gözlenmedi. Makrofaj aktivitesi hızlandı, kanser hücrelerinin daha az çoğalmasına neden oldu.

Island / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin