"Depo"

1.8K 249 24
                                    

*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*

Elini masanın üzerinde ki kağıtlara uzatıp, hafifçe yanlamasına dağıttı. Taktığı gözlüğü ise burun kemiğinin üzerine kayıp, duruyordu. Bu durumdan sinir olan genç yapımcı ise diğer eliyle eklemli gözlüğünü sert bir şekilde yerine oturtuyordu.

"Taehyung taşı görmediği sürece bize yardım edeceğini söyledi" dedi dudakları üzerinde dilini gezdirirken. Oturduğu yerden, hastanenin haritasına bakıyordu.

"Neden hastaneden çıkmıyor?" dedi Chan, bacaklarını aralarken.

"Çünkü o todun suyundan gitmeli. Bir planı var" dediğinde, masanın üzerinde olan kağıtlardan bakışlarını çekip, arkadaşına çevirdi.

"Jungkook sen hiçbir yere gelmiyorsun biliyorsun değil mi?" dedi Namjoon, arkadaşının yarasını kast ederek.

"Burada bekleyemem Namjoon!" diye sert ses tonuyla konuştuğunda, kaşlarını çatmıştı.

"Kafayı mı yedin Jungkook? Yaralısın!" diye bağırdı sinirle Hoseok. Arkadaşının bu huyundan nefret ediyordu. Hiç kendisini düşünmüyor, sürekli kendilerini kurtarmak için çabalıyordu.

"Hoseok lütfen sus! Geliyorum dedim!" diye sesinin tonunu hala sert tuttuğunda, Namjoon sinirle başını ovaladı. Bu keçi inadı yüzünden kendini öldürtecekti.

"Eğer Todlara yem olup, Taehyung'u delirtmek istiyorsan buyur önden git Jungkook. İşte o zaman sadece sen değil hepimiz ölürüz!" diye sakin bir yavaşlıkta konuştuğunda bakışlarını yere düşürdü genç yapımcı. Eli kolu bağlı olmasından nefret ediyordu. Burada böyle süs köpeği gibi beklemek istemiyordu.

"Namjoon ama-" diye cümlenin devamını getirirken beynine tanıdık bir ses çakıldı.

"Hastaneye gelmiyorsun Jungkook, bunu aklından çıkar!"

İşte bu ses aralanmış dudaklarını kapatmasına neden olmuştu, genç yapımcının.

"Jungkook saçmalamayı bırak! Bize sadece ayak bağı olursun" dedi Yoongi, tek kaşını kaldırarak. Bazen zekice kararlar verebildiği gibi aptal kararlar da verebiliyordu. Bu da aptal kararların içindeydi.

"Jimin Yoongi'ye soğuk hava deposunda kilitli olduğunu söylemiş. O ikisi oradan nasıl yardım edebilir bize?" dedi Jin, eşinin omzuna kolunu yerleştirirken.

"İlk amacımız zaten bu Jin. Hastaneye gidip onları kurtaracağız. Taşı görmedikleri sürece, todları yenmekte bize yardım edebilirler" dedi Namjoon, eşine bakarken.

Island / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin