*
Jung Kook & Suga - Stay Alive
Tok adımlar rutubet kokan koridorda bir gerilim müziği gibi yankılanıyor, derin soluklar birbirine karışıyordu. Soğuk, aralık camların arasından kayıyor, korkudan tir tir titreyen gençlerin saçlarını uçuşturuyordu. Merdiven adımlarına her bastıklarında etraflarına bakmadan da duramıyorlardı. Bir kez daha kayıp vermek istemiyordu yapımcı.
Kargo pantolonun içerisinde yedek bir bıçağı, elinde ise ucu sivri bir sopası vardı. Isırılma ihtimaline karşı ise bileklerini bir kaç tur döndürecek şekilde sarmıştı. Aynı işlemi iş arkadaşları da uygulamıştı.
Merdiven sonuna geldiklerinde ise iki todun dikkatini üzerilerine çekmişti. Bu durumdan sıkılan genç yapımcı ise dudaklarından 'siktir' diye bir nida firar ettirdi. Elinde ki sopayı hazır bir hale getirip, üstlerine koşarak gelen todlara doğru saplarcasına hamleler yaptı.
Kendisi todun boynuna sopayı geçirirken, arkasında ki Görüntü yönetmeni olan Yoongi ise bıçağı todun kafasına saplamıştı.
Oluşan ses ile diğer todlar da hemen etraflarına üşüştü. Altı arkadaş nefes almadan darbelerini todlara geçiriyorlar, dudaklarından çığlıklarını firar ettiriyorlardı. Korku ve heyecan en üst safhadaydı. Gözlerini yumacak zamanları bile yoktu.
"Patron arkanda!" diye bağıran Chan ile arkasını dönen yapımcı üzerine atlayan bir todun varlığı ile geriledi. Kalbi sanki ağzında atıyordu. Bu ani atılmayla bütün reflekslerini unutmuş gibiydi. Ta ki genç yönetmenin kafasının yanından geçip, toda saplanan bir bıçak, oluşacak kaosu engellemişti. Bıçağın yönünü takip edip atan kişiye baktığında, gözleri Kızıl küt saçlı genç kadının gözleri ile kesişti.
"Boşuna o kadar zombi dizisi izlemedik patron" diyip küçük bir kıkırtı saldı Ceren. Sonra arkasında hissettiği todun kolundan tutup sırtına aldı. Ve sonra hızla todu sırt üstü düşecek şekilde yere fırlattı. Ardından ise Jimin todun kafasına beyzbol sopasını geçirdi. Her şey çok kısa bir süre içerisinde olmuştu. Daha buna soluklanamadan, savunmaya geçmişlerdi.
"Takip edin!" diye bağırdı Lisa, Mingyu'nun öldüğü yere doğru adımlarını ilerletirken. Bir yandan da önüne çıkan Todları bıçaklıyor, koridorun pis köşesine yığılmalarına neden oluyordu. Bu Tod'ların sonu yok gibiydi sanki. Bir bitmek bilmiyordu. Daha kaç tane vardı?
Koşar adımlarını hızla atıyorlar, sağa sola bakarak etraflarını gözetliyorlardı. Kalplerinin atış hızı en üst safhadaydı. Sürekli nefes alıp verdikleri için ciğerleri sıkışmış durumdaydı. Biraz dinlenmelilerdi ama buna zaman yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Island / Taekook
Bí ẩn / Giật gânBir Yapımcı olan Jeon Jungkook yeni korku dizisini lanetli bir adada çekmek ister. İş arkadaşlarını Tod'larına yem eden, adayı yaşayan adamın varlığından habersiz... "Ben iyi bir ölü değilim, İnsan" "Sen iyi bir ölüsün Taehyung" Taekook / Gerilim #1...