🔴EP 9⚪ (Z)

53 7 3
                                    

" မင္း Hit ကို လိုက္လာတဲ့ေန႔တုန္းက ဘာျပႆနာ႐ွာခဲ့ေသးလဲ "

" ဟင္.. ဘာျပႆနာမွမ႐ွာပါဘူး၊ ဘာလို႔လဲ "

" ငါတို႔ Hit ကိုေရာက္ေတာ့
တံခါးေပါက္မွာ စာရင္းစာအုပ္နဲ႔ ရပ္ေနတဲ့မိန္းကေလးကိုမွတ္မိတယ္မွတ္လား.. "

" အင္း.. "

" သူက စီစဥ္ၫႊန္ၾကားေရးလက္ေထာက္ေလ.. ငါ့အခန္းထဲမွာ နားေနတဲ့အခ်ိန္ေရာက္လာၿပီး မင္းနဲ႔အတူပါလာတဲ့ေကာင္ေလးက မင္းရဲ႕သူငယ္ခ်င္းလား.. ဘာညာဆိုၿပီး တစ္ခုၿပီးတစ္ခု ေမးေတာ့တာပဲ "

" အဲ့ေတာ့ မင္းက ဘာေျပာလိုက္လဲ "

" ဘာေျပာရမွာလဲ၊ ငါနဲ႔အတူ ဆိုးလ္အႏုပညာတကၠသိုလ္မွာတက္ေနတာရယ္၊ ၿပီးေတာ့ မင္းက တကၠသိုလ္ရဲ႕king ဆိုတာရယ္ပါ ေျပာလိုက္တာေပါ့.. "

ထယ္မင့္စကားေၾကာင့္ ဂ်ီမင္က သေဘာက်ဟန္ႏွင့္တစ္ခ်က္ျပဳံးလိုက္ၿပီး

" ငါ့ကို audition လာေျဖတဲ့သူေတြထဲမွာ ပါတယ္ဆိုတာ မွတ္မိသြားလို႔ေနမွာေပါ့.. ၿပီးေတာ့ေရာ.. ဘာေျပာေသးလဲ "

" ရည္းစား႐ွိလားေမးလို႔ ငါလည္း႐ွိတယ္လို႔ေျပာလိုက္တယ္.. ၿပီးေတာ့ မင္းရဲ႕ရည္းစားက ဘယ္သူဘယ္ဝါဆိုတာ အသည္းအသန္ေမးေနလို႔.. ငါလည္း အကုန္ေျဖလိုက္တယ္..
ေဆာရီးပါကြာ.. မင္းရဲ႕ကိုယ္ေရးကိုယ္တာကိစၥေတြပါ ေျပာလိုက္မိလို႔ "

" မဟုတ္တာ.. ေျပာလို႔ရပါတယ္.. အဲ့ဒါေတြက အမွန္ေတြပဲဟာကို "

ကုမၸဏီပိုင္႐ွင္သူေဌးတစ္ေယာက္ကို ရည္းစားေတာ္ထားရ၍ အၿမဲတမ္း ဂုဏ္ယူဝံ့ႂကြားေနတတ္သည့္ ဂ်ီမင္က သူ႕အေၾကာင္းကို တျခားလူေတြသိသြားလည္း ဘာမွဂ႐ုမစိုက္ဟန္ႏွင့္ ခပ္ေအးေအးပင္ေနသည္။
ထယ္မင္ကေတာ့ တစ္ခုခုစဥ္းစားဟန္ႏွင့္ ေခါင္းတစ္ခ်က္ခါလိုက္ၿပီး

" ဒါေပမဲ့ ထူးဆန္းတာတစ္ခုက အဲ့လက္ေထာက္မိန္းကေလးက သိခ်င္လို႔ေမးတာမဟုတ္ဘဲ သူ႕ကို တစ္ေယာက္​ေယာက္က ေမးခိုင္းတဲ့ပုံပဲ.. "

" ဟင္၊ ဟုတ္လား.. "

" ငါ့ကိုေမးေနတဲ့အခ်ိန္ သူဖုန္းကိုင္ထားတယ္ကြ.. ၿပီးေတာ့ သူဘာဆက္ေမးေပးရဦးမလဲဆိုၿပီး ဖုန္းထဲကလူကိုေျပာၿပီးမွ ငါ့ကို ျပန္ေမးတာ.. "

🔴 နေချစ်သော လ ⚪  Where stories live. Discover now