Глава 16.

34 3 0
                                    


Вече минаха два дни, не си говорехме много с Мохан.
Бях в стаята, и поразчиствах въпреки че нямаше какво но се въртях докато той , приключи с закуската си. Погледнах на бързо към него без да ме забележи, и видях че приключваше.

-Готов?-попитах го с лека усмихвка. Той ме погледна с сериозен поглед и поклати с глава. Аз дигнах подноса и той се подпря назад на възглавниците си.

И следеше всяко мое движение, аз не го поглеждах но виждах с периферията си че ме гледаше

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

И следеше всяко мое движение, аз не го поглеждах но виждах с периферията си че ме гледаше. Аз тръгнах да излизам когато той проговори с дрезгав глас.

-Искам да се искъпя. -Аз се обърнах и му отговорих с лека усмивка.

-Добре , сега ще дойда да оставя това в кухнята и идвам.

-Сам.-каза и се исправи леко-искам сам да се искъпя.- аз нищо не казах обърнах се и излязох.

Гледната точка на Мохан:

Много ме дразнеше това момиче, как съм могъл да се оженя за нея въобще. Нали не се влюбвах в никоя жена, как точно в нея. А и не си спомням нищо свързано с нея, имаше окъчени снимки заедно от сватбата ни и  от някакво патуване и други. От както се прибрах, не ме оставя да направя нищо сам, усвен в тоалетната разбира се бях сам. Оставаше и там да е с мен, а и скоро не се бях виждал с някоя от мойте момичета, трябваше да го направя скоро време или пък...не все пак имам съпруга нали. А и не е грозна, даже напротив беше красива и нежна закръглена, имаше доста добри катчества в  нея. Но това ме дразни че е прекълено загрижена, искам да дишам малко не съм дете. И ето я нея, за вълка говорим и той в кошарата.

Гледната точка на Шрея:
Спрях на врътата, и го погледнах беше скръстил ръце и гледаше сърдито като, малко дете. Стана ми малко смешно но подтиснах смеха си. Той тръгна да става, и изохка и се хвана за ребрата си.
Аз тръгнах към него и го хванах за бързо, той ме погледна лицата ни бяха близо усещах дъха му срещу лицето си. Той погледна към усните ми и аз към неговите.

L○V€   V/$   HAT€ Where stories live. Discover now