Глава 28.

29 2 0
                                    

Започва да ми се гади, и излизам от кабинета, и затварям вратата. Не искам да оставам и минута повече вътре. Тръгвам забързано към, кабинета си. Как само ме вбесява. Ще му дам аз да разбере!

"Соня би ли проверила документите"?

"Имам доверие единствено на теб."

Така ли Мохан? Имал доверие единствено на нея. И от кога?! От кога има доверие на тази Соня или там каквато беше? Негодник! Иска да ми намекне че не съм добра в работата си. Снощи много ясно ми заяви какво мисли. Ще си плати за всяка една дума ще види той. Безсрамник!

Гледната точка на Мохан:

Шрея от сутринта започва да ме вбесява. По дяволите!  Прави всичко против мен. Винаги на инат. Всички одобряват , идеята и отново. Мамка му. Поглеждам към нея и виждам. Как ми се усмихва победеносно. Направо ще полудея! Прави всичко наросно да ме ядоса. Вдишам дълбоко и се облягам назад. Оглеждам я от горе до долу.

Толкова е красива...мамка му...

Дългата и черна коса се спуска по ръменете и, толкова е лъскава и глатка. Погледа ми минава по фините о меки черти на лицето. Розовото червило на усните и ги правеше по подпухнали, сочни и меки...  Извърната е леко настрани и говри с другите, но изведнъж погледите ни се засичат . Поглежда ме с кафявите си очи за миг. И извръща погледа си от мен и прокарва ръка през косата си.  Погледа ми се плъзга по тялото и спира на бедрата и който ги претиска едно в друго. Мамка му...

Поемам си дълбоко въздух и прогонвам, бързо мисълта си от главата си.

По дяволите...

Поемам си дълбоко въздух, и издишвам. За какво въобще си помислих за това. Мамка му!

Проклет да съм...тя вече не е моя...

След като събранието приключва веднага се исправям, и тръгвам към кабинета си. Изведнъж се затичва красива жена към мен и се хвърля на връта ми и ме целува нежно по бузата.

-Мохан.

Малко съм изненадан, че е престигнала толкова рано след като я повиках. Трябваше да е тук по късно.

-Соня?Мислех че ще хванеш късния полет.

-Успях на време и ето ме тук.

-Радвам се , че дойде!

Отделяме се един от друг, и на лицето и се появява широка усмивка.

L○V€   V/$   HAT€ Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora