Глава 35.

35 2 0
                                    

Гледната точка на Мохан:

Докато излизам от кабинета на Шрея виждам Сайд. Който се е насочил насам. Поемам си дълбоко дъх и стисвам зъби. Спирам пред него и го поглеждам остро.

-Сайд.

-Мохан.

Правя крачка към него. Застава точно срещу лицето му.

 Застава точно срещу лицето му

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Стой далеч от Шрея!

На лицето му се появява усмивка и ме поглежда развеселено.

-Защо да стоя далеч от жената от която се интересувам?

Усещам как ръцете ми се свиват в юмруци и челюста ми се стисва още повече. Ще е мъртвец ако каже още веднъж нещо такова.

-Ще стойш далеч, от нея Сайд!

-Защо да го правя?

-Предупреждавам те!

-Много ме исплашихте г-н Кхан!

Тръгва към кабинета на Шрея и не казва нищо повече. Извръщам се към него.

-Предай поздрави на баща си!-извиквам и виждам как спира на място. Не се обръща. На лицето ми се появява усмивка. Той остава така за момент. И влиза в кабинета на Шрея. Насочвам се към кабинета си гневно.

Изкарва ме извън нерви...

Малко по късно щом приключвам работа отивам при асистенката си.

-Г-ца Рай тук ли е ?

-Не излезе с г-н Сайд.

-Къде?-изричам и в мен се надига такъв гняв.

-Днес компанията на г-н Сайд има важно сабитие. Г-ца Рай ще го придружи като негова дама.

Поклащам глава и тръгвам към изхода като ураган.

Като негова дама...значи.

Ще полудея!

Излизам бесен и се качвам в колата си. И потеглям.

Стоя в колата си и наблюдавам компанията на Сайд. Само след миг виждам Шрея излиза и слиза по стъпалата толкова грациозно и бавно.  И е точно облечена с това сари което и подарих онази нощ.

L○V€   V/$   HAT€ Onde histórias criam vida. Descubra agora