Глава 34.

26 2 0
                                    

Гледната точка на Шрея:

След вчерешната нощ не можех да мигна. Не мога да стоя на едно място. Дори Найл ми разказваше какво е правил в градината. Дори ми каза че ще има преставление. И трябва родителите да участват. До колкото успях да чуя.

-Добре миличък, сега мама трябва да тръгва за работа с леля Сара. Довечера ще се видим става ли?

-Добре мамо, обичам те.

-И аз миличък.- и го целувам и прегръщам.
След това ставам и тръгваме към фирмата. И смигвам на Диди която беше до врътата. А тя леко ми се усмихва.

Започвам да работя върху проекта на компанията на Сайд. Малко по късно и той ще дойде да ми помогне. Днес отново трябва да говоря с Мохан относно молбата ми за напускане.

Докато вървя по коридора забелязвам Мохан подпрян с едната ръка на стената а срещу него е жената от снощи. Тя плъзва ръка по бицепса му толкова съблазнителено. Усмихва му се така гяволито и не откъсва поглед от него. Сега се приближава към него. Той и прошепва нещо в ухото и тя се усмихва. Аз спирам на място и усещам как стомаха ми се бонтува и ми се гади от самата гледка. Мохан се извръща леко назад и погледите ни се засичат. Поглеждаме с тъмните си очи след това отново се обръща към жената пред себе си. Обвива ръка около кръста и. И се насочват към кабинета му и затварят врътата.

Мръсник въобще не го е срам да води жени в кабинета си и да...

Мръсник въобще не го е срам да води жени в кабинета си и да

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Негодник!

Няма да го оставя доато не ми даде отговор. Отивам в кабинета си взимам няколко папки и тръгвам към кабинета на Мохан. Почуквам на врътата и направо влизам вътре.

-Г-н Кхан.-поздравявам го и виждам жената до него полудява като ме вижда. Поглеждаме толкова лоши и остро.

-Г-це Рай не виждате ли че имам бизнес среща? -изрича Мохан с сериозен тон. Обляга се на стола и ме поглежда с сериозен поглед.

L○V€   V/$   HAT€ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora