Глава 30.

28 1 0
                                    


На обяд има събрание за престуящия ни проект. Остана само г-дим Кхан.
След малко влиза с онази брюнетка.

-Здравейте на всички!-изрича и сяда на мястото си.

-Добре дошъл г-дин Кхан!-изричат всичките на един глас.

-Нека да ви преставя , прекрасната дама до мен това е адвокатката ми Соня Грей.

-Здравейте! Аз ще преставлявам, интересите на компанята и деловата част.

-Приятно ни е да се запознаем г-це Грей- изричат отново всички.

Поглеждам към нея остро, и изведнъж осещам сръчкване.
Сара! Ми прошепва тихо.

-Шрея! Какъв е този поглед? Направо ще я раскъсаш!

-Стига Сара! Преувеличаваш!

Откъсвам поглед от тях и изваждам документите от папката си.

-Г-це Рай.-чувам гласа на Мохан и замръзвам на място. Поемам си дълбоко въздух за да не избухна. Бавно дигам поглед към лицето му.

-Вие какво правите ту? Не бяхте ли отстрънена от проекта?

Поглеждам го остро и изпълнено с ненавист.

-Имам и други проекти г-дин Кхан.

Отвръщам му самодоволно защото бях на косъм да му хвърля папката в лицето.

-Отказвам да работя с вас , щом г-ца Рай е отстрънена.

Всички се обръщат към мъжа до мен. Сайд превлича всички с думите си.
Извръщам се към него за да видя как се гледат с Мохан. Ако межеше да убие някого с погле, то Мохан вече да го е направил.

-Сайд каво правиш? Недей!

Прошепвам му и го побутвам. Той ме поглежда в очите.

-Няма да работя без теб Шрея.

-Не го прави заради мен!

-Както желаете г-дин Сайд. -Изрича Мохан и поглежда студено към моя посока.

Сайд ме оставя в шок с следващите си думи.

-Г-це Рай предлагам ви да работите за мен.

Поглеждам към Сайд и се втренчвам в него. Изрече го толкова спокойно всеедно е нещо нормално.Посред събрание и предлага на някого работа.

Хваща ме неподготвена. Изражението му е съсвсем сериозно не се шегува. Поглеждам към Мохан изглежда така всеедно всеки момент ще преобърне всичко в стаята. Очите му хвърлят искри направо мълни. Забелязвам как стиска химикалката в ръката си. Челюста му отново е затегната. Наблюдава ме много внимателно, очаква отговора ми.
"Ще видиш ти Мохан...ще те накарам да съжаляваш за всяка дума." Поемам си дълбоко дъх и протягам ръка към Сайд. Поглеждам го в очите и направо показват щастие. На лицето му се появява усмивка. Отвръщам на усмивката му и казвам.

L○V€   V/$   HAT€ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora