Глава 22. 🔞

40 3 0
                                    

На другия ден:

Бизнес срещата ми минава много, добре както очаквах. Всичко вървеше добре, приеха зделката и ще работим заедно.

Сега патувам отново към града. Нямам търпение да видя, Шрея и да и кажа че съм си спомнил.
Толкова много ми липсва, не излиза от ума ми...

Влизам в апартамента,
оглеждам се наоколу но няма никой, странно.

-Шрея!- извиквам името и но от никъде не се появява.
Изваждам телефона си и я набирам, но телефонът и е изключен. Какво става? Нещо не е наред.
Имам някакво усещане, оставям телефона на масата и сядам на дивана. Поемам си дълбоко дъх.

Какво по дяволите става?

След миг врътата се отваря, и дахът ми спира в очакване.
Шрея. Погледа и се среща с моя, и спира на място. Сърцето мизапочва да бие бързо.

-Шрея, аз...

Изведъж тя идва към мен, и се хвърля на връта ми и започва да ме целува. Немества се в скута ми и намества ръцете ми върху тялото си.
Целува ме толкова страснно с сладките си усни.

Събужда звяра в мен, който има неутолима жажда за нея...

По дяволите ...

-Липсваше ми.- и отвръщам на целувката и още, по страстно като я задълбочавам, с език и плъзвам ръце по бедрата и. Шрея също ме докосваше с ръцете,плъзгаше ги по гърдите ми нежно.

Накрая ги плъзна в косата ми скубейки ме и предържайки лицето ми към нейното.
Оставаме без дъх, и се одръпваме от усните на другия.
Поглеждам я в очите.

Черните и очи толкова, красиви и испълнени с желание

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Черните и очи толкова,
красиви и испълнени с желание. Зениците и разширени от възбуда,направо светят но забелязвам че избягва да ме гледа в очите. Изглежда някак странно.

Изведнъж усните и се впиват в връта ми, меките и усни оставят целувки нежни. Пръстите и се спускат от гърдите ми към корема ми.

L○V€   V/$   HAT€ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin