Гледната точка на Шрея:Бях в двора, и четях книга когато дойде есемес на тефона ми. Взех телефона и погледнах. Беше от непознат номер. И пишеше в съобщението.
"Ела на този адрес , Мохан не е добре не казвай на нйкой.".
Станах рязко от пейката, и очите ми се насълзиха на момента.
Знаех до някаква степен че Мохан се занимаваше с незаконен бизнес. Но все ми казваше че е в безопасност.Веднага влязох вътре качих се до стаята си. Да си взема чантата, и излязох на бегом. Слава бога че никой не ме видя, веднага спрях първото такси което видях. Качих се и му казах адреса от телефона си и потеглихме.
"Дано да си добре Мохан, дръж се идвам."
Плачех а дори не го бях видяла още в какво състояние е .
Гледната точка на Мохан:
Престигнах на мястото, беше пусто и имаше нещо като склад повече преличаше на зграда без прозорци и доста стара.
Заоглаждах се за Рея и защо ме повика точно тук. Имаше нещо самнително.-Мохан.-аз се обърнах, бях още до колата си.
И тя беше зад мен, до входа на зградата.-Защо ме повика тук , Рея?!
-Защо ли найстина, това ме питаш. След пречиненото което ми пречини.
-Виж, какво нямам време за игричките ти. Нали се разбрахме.
Гледната точка на Шрея:
Бях зад някаква зграда, слязох от таксито. И платих и той потегли, не бях много спокойна след гледката тук.
Беше толкова плашещо, а и дали найстина Мохан беше тук ранен.Нямаше какво да му мисля, затова тръгнах напред и някакъв мъж застана на два метра от мен. Преличаше на горила. И това вече беше съмнително, плашещо.
-Ела те насам г-жо Кхана, ще ви заведа при г-дин Мохан.
Аз се замислих, но се сетих че може да е много зле, затова кимнах и той тръгна на някъде и аз след него.
Стигнахме, до някаква нещо като стая. И аз се заогледах но нямаше никой. Аз се обърнах към мъжа и той седеше до врътата.
-Къде е Мохан, нали щеше да ме заведеш при него.
-Погледнете през прозореца.
Аз погледнах, не веднага фокусирах двете фигури който седяха там. Беше една жена и Мохан срещу нея, говореха нещо. Чуваха се. Щях да извикам, към него но видях как хвана жената за ръменете и я придърпа към него си. И след това изострих слуха си.
KAMU SEDANG MEMBACA
L○V€ V/$ HAT€
RomansaИстория за омраза и любов, за принуден брак заради пари. Но дали няма да се превърне във любов или ще си остане само омраза. Непознати или влюбени. Шрея: Савсем обикновено момиче, със много метчти. Но принудена да спре да метчтае заради, грешките н...