Глава 37.

28 2 0
                                    

Гледната точка на Шрея:

Сутринта виждам Мохан и Соня идващи заедно. Значи все пак са прекарали ноща заедно. Отново усещам унова гадно усещане само при мисълта да си ги преставя заедно... цела нощ бяха заедно и сега.

Взимам папките си от бюрото и тръгвам към кабинета на Мохан. Почуквам и влизам вътре.

-Г-н Кхан...-и спирам на място от гледката пред мен. Гледам ги близо един до друг .

Ризата на Мохан е откупчана напълно а Соня се е доближила толкова близо до него и лицето му и му сменя превръзката

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Ризата на Мохан е откупчана напълно а Соня се е доближила толкова близо до него и лицето му и му сменя превръзката. Преглъщам трудно всеедно невидима буца е застанала в гърлото ми. Онова отвратително усещане се настанява отново в стомаха и гърдите ми.

-Г-це Рай-Мохан се извръща към мен.

Адвокатката се отдръпва от него и става.

-А-аз ще дойде по късно...не исках да ви прекъсвам .... Ще си вървя..

-Останете тук г-це Рай. -изрича заповедно и става от дивана на който се натискашр с тази адвокатка.

-Благодаря ти Соня! Може ли да ни оставиш насаме за малко?

-Разбира се Моха! Ще се видим по късно.-казва и го целува по бузата. Обръща се и ме поглежда и излиза.

Поглеждам гневно към Мохан и отивам към него.

-Какво има г-це Рай? Защо нахълтате така в кабинета ми?

-Прекъснах ли ви?

-Да-изрича раздразнено.

-Тогава заключвайте врътата г-н Кхан.  След като ще правите такива неща тук!

На лицето му се появява усмивка толкова аругантна и самодоволна.

Поглежда ме с такова самодоволство и веселие след това престъпва към мен и скъсява,дистанцията между нас.

-Какви неща?

Поемам си дълбоко дъх и стисвам зъби. Коства ми много усилия за да не го зашлевя.

L○V€   V/$   HAT€ Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ