Гледната точка на Шрея:Въздъхнах тежко, преглъщайки и затворих очите си.
Никога не съм си представяла това в живота си. Истината е че не съм учаквала че ще се върна тук...тук, където е Мохан. Планът беше да изчезна напълно от живота му. Но това нямаше как да се случи, защото той беш баща на детето ми.
Неизбежното се случваше.
Започва се.
Бавно се обръщах, усечайки сърцето ми да бие бързо. Когатото учаквах да се срещна с мъжа, когото обичах толкова много. Всичко беше в бавен каданс, в една секунда се обръщах, а в другата се подхлъзнах от водата на земята. Малък писак излезе от усните ми, но преди и да разбера силни ръце се увиха около кръста ми. Гърба ми се удари в стената на душа. Издишах тежко, и затворих очи докато сърцето ми биеше бързо.
Замръзнах за секунда дишайки тежко. Ръката ми случайно сграпчи кранчето на душа, държейки го за подкрепа. Не осъзнах че съм го включила.
Изведнъж усетих топла вода да се излива върху главата ми. Веждите ми се свиха и отворих очи, погледа ми беше размазън. И когато го направих напълно замръзнах.
Очите ми се разширика от изненада, когато се взирах в красивия, мъж когато някога го наричах мой.
Челюста му беше затегната,и лешниковитв му очи гледаха в мойте. Очите ми огледаха лицето му,
гледайки всичките му черти в удивление.Две години по късно, той изглеждаше, по съврсем същия начин. Той сега беше на трийсет и пет, но всякаш не беше остарял. Тъмната му коса си беше същата, а от усните и брадичката му стърчаха същата брада с която беше и подържаше. Усните ми се разделиха, и аз продължавах да се взирам в него. А водата всеоще течеше и падаше върху нас.

Бяхме толкова близо. Очите му огледаха лицето ми, и се преместиха на усните ми и се приближи.

Но след това се осъзна и ме изгледа в шок.
-Ангел?-думата му излезе без усилия от усните му. Очите ми се насочиха към тях, преди отново да се върнат на очите му.
Усните ми се извиха в малка усмивка.
-Мохан.- прошепнах, колебливо, поставайки ръце на гърдите му. Веждите му се свиха, и той престъпи напред претискайки гърдите си по близо.Можех да усетя как сърцето му биеше бързо, съвпадайки с ритъма на моето.
YOU ARE READING
L○V€ V/$ HAT€
RomanceИстория за омраза и любов, за принуден брак заради пари. Но дали няма да се превърне във любов или ще си остане само омраза. Непознати или влюбени. Шрея: Савсем обикновено момиче, със много метчти. Но принудена да спре да метчтае заради, грешките н...