♧
Park ailesinin tek varisi iki erkek ebeveynin omega oğlu Park Jimin.
Hayatı neredeyse iki yıl önce evlenmesiyle tamamen değişmişti.Babalarının pamuklara sararak büyüttüğü,saçının teline zarar gelse uğruna ülkeyi ayağa kaldıracak oldukları biricik oğulları Jeon ailesinin küçük varisiyle evlenmiş,bir Jeon olmuştu.
Moda tasarımı bölümü mezunu olduktan sonra omega mesleğine başlamak yerine biraz hayatın tadını çıkarmak istemişti.Usluplü ve dikkatli bir şekilde tadına varıyordu.
Malum bir varis olarak dikkat etmeliydi her adımının kameralara yakalanacağı bir hayatı vardı.
Bu gerek yetiştirme tarzından gerek karakterinden gelen birşeydi,özgür ruhluydu.
Kurallardan ve kısıtlanmaktan nefret ederdi.
Babalarının koyduğu kurallar vardı yaptığı kısıtlamalar gibi ama dozundaydı ki bu ailesine olan bağımlılığından sorgulamıyordu.
Üniversiteyi bitirdikten sonra ailesiyle daha çok yakınlaşmıştı,sonuçta artık gidecek bir üniversite yoktu.
Bunun getirileri olan şirket kutlamalarına,davetlere,düğünlere katılan örnek bir varis olmuştu.
Ama bir davet,bir davetti onu tatmadığı duygulara itip kurdunu çılgına çeviren.
Jeon Jungkook'u görmüştü,ilk görüşte etkilenmişti.Hayır hoşlanma ya da aşk olacak kadar etkilenmemişti,sadece o an farklı duygular hissetmişti.
Ondan sonra olmuştu herşey,onu araştırmıştı -internet üzerinden- hakkında bilgi edinmişti,onunla ilgili çıkan her haberi takip eder olmuştu.
Bu durum omega babasının dikkatinden kaçmamıştı oda bunu babasıyla paylaşmıştı.Eh alfa babası bu tür konularda birazcık(!) korumacı ve kıskançtı.
O etkilenme zamanla hoşlantıya dönüşmüştü.Kurdu bu konuda oldukça mutluyken o sadece bir platonik olarak kalacağının üzüntüsündeydi.
Ta ki,en yakın arkadaşıyla çıktığı bir gezi turundan sonra eve gelene kadar.
Jeon Jungkook ve ailesi evindeydi,onu görmüştü,bakmıştı,incelemişti,süzmüştü.
Çekinmeden,utanmadan ki bunlar karakterinde olan şeyler değildi.
Geliş sebepleri ise evlilikti.Park varisinin namı Jeon ailesinin büyüğü olan Jeon Joohyun'un kulağına alfanın yengesi sayesinde ulaşmıştı.
Yirmi yedi yaşında olan torununun evlenmesini istediğinde -Jungkook saygılı bir şekilde reddettiği için bu istek emir olmuştu- alfanın annesi ve yengesi bu konu için yaşlı adam tarafından görevlendirmişlerdi.
Alfanın yengesi ise lise arkadaşı olan Park Hanwool ile -Jimin'in omega babası- bir şirket kutlamasında karşılaşmış sohbet arasında konuyu anlatmıştı.
Jimin'in babası oğlunun platonik olduğu adamın evleneceğini öğrendiğinde üzülmüştü ama bunu belli etmemişti ta ki kutlamada yanlarına gelen başka bir arkadaşının Jimin'i sormasıyla.
Jungkook'un yengesi şaşırmış aynı zamanda mutlu olmuştu.Bunu aklından çıkarmayarak kayınpederine ilettiğinde ise Jeon ailesi Park ailesiyle irtibata geçip misafirlik davetiyle bir araya gelmişlerdi.
Jimin,o bir araya gelişin asıl sebebini öğrendiğinde rüya ya da şaka olduğunu düşündü.
Hadi ama platonik olduğu adam ailesiyle birlikte evlenme vaadiyle evine gelmişti.
Babaları bu konu için fikrini sorduğunda,ne kadar heyecanlı ve mutlu olsada duygularının değil mantığının esiri olarak düşüneceğini söylemişti.
O bir araya gelişten bir hafta sonra iki aylık bir tanışma şartı sunmuştu.Ne kadar platonik olsada alfayı sadece internetten ve haberlerden tanıyordu.
Öylece kurdunu ve kalbini dinleyemezdi.
Jeon ailesi bunu kabul etmişti,Jimin'in bu hareketi Jungkook'u çok memnun etmişti.Dedesini etmesede...
İki ay boyunca buluşan,konuşan ikili birbirlerini en ince detayına kadar tanımıştı tabi omega sayesinde.
Alfaya kalsa bir yemek bir kahve olurdu ama Jimin hep soru sormuş cevabını aldıktan sonra alfanın aynı soruyu kendisine sormasıyla tanışma fazı ilerlemişti.
İki aylık süreçten sonra omega alfadan aldığı evlenme teklifiyle Jeon olma yolunda ilk adımını atmıştı.
Çünkü Jeon Jungkook aşık olmuştu,ilk defa.
Evlenme teklifinden iki hafta sonra evlenen ikili alfanın dedesinin isteği üzerine üç aylık bir balayı için ülke dışına çıkmışlardı.
Yaşlı adamın planı belliydi;daha iyi tanıma,kaynaşma,ilişki ve varis.
İkili ise bunları birbirlerine olan aşklarıyla yerine getirmişti,farkında olmadan plana uymuşlardı tek etken aşktı.
Balayının birinci ayının sonlarına doğru alfayı arzulayan omega,eşininde onu istemesiyle birliktelik yaşamışlardı.
Ve bu devam etmişti.Her gece,gün,hafta.
Aralarındaki aşk bedenlerinim karışmasıyla daha da derinleşmişti.
Bu aşk,balayının bitişine yaklaşık iki hafta kalmışken Jimin'in hamile olduğunu öğrenmeleriyle tarifsizleşmişti.
Zaten omega herşeyi,olanların iç yüzünü,Jeon ailesinin gerçek halini o zaman görmüştü.
Hamile olduğunu öğrendiklerin ertesi günü Kore'ye dönmüşlerdi.Daha iki hafta olan balayı unutulmuştu,bu onu üzsede ailenin bebek heyecanını bozmak istememişti.
Düğünden sonra ilk kez Jeon malikanesine giren omega hayattan okkalı bir tokat yemişti.
Kurallar,kısıtlamalar,yasaklar...
Herşey,nefret ettiği herşey bir anda hayatının merkezi olmuştu.
Hamileliği boyunca bu kuralları sadece dinlemiş ve öğrenmişti.Ve hergün Jungkook'un annesi,yengesi ve abisinin eşinden duyduklarıyla Jeon ailesinden nefret etmişti.
Alfaya olan aşkı büyük darbe almıştı.
Neden anlatmamıştı ailesinin gerçek yüzünü,bu hallerini,kuralları,kısıtlamaları?
Jeongsan'ın doğumundan sonra ise uymaya mecbur kaldığı bu kurallarla günden güne sinirle doluyor karşı çıkamadığı için öfkeleniyordu.
Ve eşinin birşey yapmaması ona karşı ani patlamalara sebep oluyordu.
Boşanmak,ayrılmak gibi konular bu patlamalar sırasında geçsede bir gerçekliği yoktu.
Şayet Jimin eşinden ayrılmayacak kadar aşıktı,sadece böyle bir hayatta maruz kaldıkları için sinirliydi.
♧
Diğer bölüm ise Ceykeyyyy👌🏻
Aydınlananlar el kaldırsın bakalım?
Okuduğunuz için teşekkür ederim🌾🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon [JİKOOK]
FanfictionJeon ailesinin sert kurallarıyla iç içe olan Jeon Jimin'in eşiyle yıldızları bir türlü barışmıyordu. -Mpreg & Yarı texting & Düz yazı- 1.Jikook🌾 1.Kookmin🌾 1.JeonJungkook🌾 1.ParkJimin🌾 1.Jimin🌾 1.Jungkook🌾 1.Omegaverse🌾 1.Mpreg🌾 1.Alfa🌾 1.M...