101K! Teşekkür ederim🖤
♧
Bir saate yakındır içilen kahvenin yanında edilen sohbet harika ilerliyordu.Papatya çayını içen Yoongi,başının eşinin omuzuna yaslamıştı.
Mutfaktaki sohbetten sonra emin olmak için doktora gideceğini söylemiş ve bu konunun aralarında kalması için söz almıştı.
Çalan kapıyla Jimin eşine bakarken Jungkook aynı bilinmezlikle ona baktı.
"Ben bakarım."
Omega ayaklanıp ortamı terk ederken kimin geldiği hakkında en ufak bir fikri yoktu,kapıyı açana kadar.
"Hyungie!"
Hoseok'u görür görmez mutlulukla ciyaklayıp kollarını ona sarmıştı,Hoseok kıkırdayıp karşılık vermişti.
"Hoşgeldin,hadi geç içeri."
İçeri davet ettiği bedenle kapıyı kapatıp ona dönmüştü tebessümle.
"Hoşbuldum min,yardımın gerekiyor o yüzden geldim rahatsız ettiysem-"
"Saçmalama lütfen hyung,içeride misafirlerimiz var,gel bize katıl."
Çekinerek konuştuğunda sözünün kesilmesiyle gülümseyip başını sağa sola sallayarak reddetti arkadaşını Hoseok.
"Teşekkür ederim min ama zamanım yok.Önemli bir kreasyon için çizim yapıyordum bir yerde takıldım,senin anladığın bir kaç detay olduğunu düşünüyorum."
Jimin,inatçı hyunguna iç çekip başını salladı ardından Hoseok'un aceleyle telefondan açtığı resimlere eğilerek baktı.
"Hmm...evet basit duruyor.Jungkook'un çalışma odasında hallederiz ama sonra bize katılacaksın."
Sona doğru söz ister gibi parmağını kaldırdığında Hoseok omuz silkti,söz veremezdi.
"Siz derken?"
Sorusuyla Jimin konuşacakken onların bulunduğu boş hole telefon konuşarak giren Junghyun ile gözleri genişledi Hoseok'un.
"Ah Junghyun hyung,seni arkadaşımla tanıştırmak isti-"
"Hadi,hadi yukarı çıkalım."
Hoseok telaşla Jimin'in sözünü kesip kolunu tutarak merdivenlere adeta sürüklerken onları farkeden Jungkook'un abisi şaşkınlıkla kalakaldı.
"Hoseok..."
♧
Öte yandan Jimin onu sürükleyen arkadaşına şaşkınlıkla bakıyordu,az önce ne olmuştu öyle?
"Hyung ne oluyor,sakin olur musun?"
"Olamam,tanrım olamam."
Kısa beden sözlerine ve hareketlerine anlam vermediği hyunguna bir müddet baktı.
Ardından kolunu kurtarıp elini tutarak yakınında oldukları Jeongsan'ın odasına sokmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon [JİKOOK]
FanfictionJeon ailesinin sert kurallarıyla iç içe olan Jeon Jimin'in eşiyle yıldızları bir türlü barışmıyordu. -Mpreg & Yarı texting & Düz yazı- 1.Jikook🌾 1.Kookmin🌾 1.JeonJungkook🌾 1.ParkJimin🌾 1.Jimin🌾 1.Jungkook🌾 1.Omegaverse🌾 1.Mpreg🌾 1.Alfa🌾 1.M...