[16]

8.3K 849 215
                                    

🔞M🔞

Eli usulca uzun bedenin yanağındaki hafif belli eden kızarıklığı okşarken dudaklarını birbirine bastırdı omega.

"Ama kızgınlıktasın."

Badem gözlere dolu gözleriyle baktığında alfa zorla da olsa gülümseyip kollarını ince bele sardı.

"Sorun değil,bastırıcı alırım."

Hızlıca redderek başını sağa sola salladı.

"Bu sağlıklı değil Jungkook,eşin var kurdunu bastırman canını yakar."

Alfa göz kontağını bozup eşinin boynuna gömdü başını,burnunu mührüne bastırdı.Bastırıcı etkisini kaybetmek üzereydi belli ki.

"Dün eve gelseydik Japonya'ya abim gidecekti ama dedem çok kızdı ve benim gitmemi istedi."

Jimin,gözlerini kapatıp alfanın Karamel feromonları arasında sert bir nefes aldı.

Planı başarısız olmuştu,bu evden kurtulmayı beklerken kızgınlıktaki eşinin gitmesiyle kurtları acı çekecekti.

Eşinin dedesine saydırırken kendini geri çekip eşine baktı,gözleri tekrar alfanın yanağında yok olmaya yüz tutmuş kırmızılığa giderken eli direkt oraya çıkmış,okşamıştı.

"Birşey demedin mi?"

Korkarak soruyordu,Jungkook'un yine sessiz kaldığı düşüncesi onu hayal kırıklığına uğratırdı.

Alfa alnını eşinin alnına yaslayıp gözlerini kapattı.Titrek bir nefes çekti ciğerlerine.

"Dedim,karşı çıktım ama hem akşam yemeğine çıkmamız hem eve gelmememiz onu çok sinirlendirmiş,üste çıktı yine."

Jimin,gözlerini kapatıp başını eşinin göğsüne koyarak kollarını beline sardı.

Yapamamıştı,yine kurtulamamıştı o adamın kurallarından.Üstelik o adam eşini uzaklaştırarak ikisine acı çektirecekti,birnevi ceza.

Jungkook,en azından karşı çıkmıştı.Eşinim dedesine karşı çıkmasına mutlu olmuştu.

"Bir saat sonra uçağım var bebeğim."

Geri çekilip eşinin şakağından öptü.Jimin belinden çekilen kollarla dudak büzüp kendini ona yasladı.

"Gitmesen?"

Alttan alttan bakarak sormuştu Jungkook,gülümseyip başını sağa sola salladı.

"Dedem daha çok sinirlenir,bu kez fazla ileri gider."

"Dedenden nefret ediyorum..." kısıkça mırıldandığında Jungkook büzülmüş alt dudağına vurdu.

"O senin büyüğün,düzgün konuş." alayla söylediğinde Jimin eline vurdu.

"Ya bir git sende,büyükmüşmüş."

Kıkırdayıp omeganın konuştuğunda büzülen dudaklarına öpücük kondurdu.Jimin geri çekilmesine izin vermeyip onu öpüşmenin içine çekti.

Jeon [JİKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin