[29]

5.1K 589 244
                                    

"Ben açarım!"

Alf,salonda oğluyla oyalanan eşine söylendiğinde mutfaktan çalan kapıya ilerledi.Gülümseyerek kapıyı açtı.Sabahtan beri içinde yer edinmiş heyecan pahabiçilmezdi.

"Hoşgeldiniz~"

Jimin,kucağında oğluyla hızla
geldiğinde kapıdaki kalabalığa parlak gözlerle bakarak şakıdı.

Eşinin ebeveynleri,kendi ebeyenleri,Taehyung'un ebeveynleri ve ailesi,Seokjin'in ailesi ve eşinin abisi-

Eşinin abisi mi?

"Hyung dönmüşsün!"

Jeongsan'ı en az onun kadar şaşkın ve mutlu olan eşinin kucağına verip abisi gibi gördüğü alfaya sarıldı Jimin.

Bu haline kapıda duran herkes gülmüştü.

Junghyun psikolojisinin ve boşanmasının verdiği mental çöküşle şehirden ayrılmış bir aydan fazla süredir kafa dinliyor kendini toparlıyordu.

Bir hafta önce dönmüştü ama bir kişi dışında kimse bilmiyordu.

Şimdi ise sürpriz bir şekilde kardeşinin evine misafir olmuştu.Ve ondan hiçbir haber almadan merakla dolmuş ikiliyi mutlu etmişti.

"Hoşgeldin hyung."

Bay Jaesung'un oğluna sarılıp torununu kucağına almasıyla Jungkook abisine sıkıca sarılmıştı.

"Hoşbuldum Kook."

Jimin,hevesle diğerlerine dönüp hepsine tek tek sarılarak içeri davet etmişti o sırada fark ettiği detayla neredeyse çığlık atmıştı.

"Anne!Çok güzel olmuşsun~Çok yakışmış."

Hayransı bir tınıyla konuşurken Bayan Misun'un elinden tutup çevresinde döndürmüştü.

Alışverişe çıktıklarında Bayan Jeon'un kurallardan dolayı alamadığı ama Jimin'in yeni evine gelirken giyeceğine emin olduğu elbiseydi,onu aşık ettiren detay.

Omega kadın,mütavazi bir şekilde gülümsedi.

"Teşekkür ederim tatlım,senin seçimin."

Jimin,gülümseyip bir kere daha sevinçle kayınvalidesine sarılırken onuda içeri davet etmiş kapıyı kapatmıştı.

"Çok mutlular."

Jungkook,yalnız kaldığı eşine arkadan sarılıp boynuna öpücük kondururken konuştu.

Omega ise konuşup karnında birleşmiş elleri çözüp bir tanesini tutarak içeri yönelmişti.

"Hakkediyorlar."

"Tanrım,hiç gerek yoktu."

Omega oturma bölümündeki sephanın üzerindeki ev hediyesi paketlerini gördüğünde şaşkınlıkla konuştu.

"Ev hediyesinin gereği mi olur?Getirdik işte,kullan gitsin."

Jeon [JİKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin