♧
-Bir ay sonra-
Bebek telsizinden gelen tiz ağlama sesiyle Jungkook rahatsızca yerinde kıpırdandı.Tatlı uykusunun bozulmasıyla gözlerini açmadan komidine uzanıp telsizi aldı sonra gözlerini açarak düğmesinden kapattı.
Göğsüne sıkıca sarılmış uyuyan eşini uyandırmamak için yavaşça onu rahatsız etmeden kalkarken omega sağ tarafının üzerine yatarak uykusuna devam etti.
Alfa yataktan kalkıp kollarını ve boynunu esnetirek odalarından çıktı ve bebek odasına ilerlemişti.
İçeri girdiğinde Jeongsan'ın yaşlı gözleriyle beşikte poposunun üzerinde oturduğunu ve yerde işkencesi bitmiş emziği gördü.
"Günaydın küçük alfa,nedir bu emziklerin senden çektiği."
Küçük bebek gördüğü bedenle kollarını uzatıp poposunun üstünde zıplayarak mızmızlanırken Jungkook eğilip yerdeki emziği almış yırtılmış silikonlu yapısına iç çekmişti.
"Gel bakalım,dişli ceviz."
Kucağına aldığı oğlunun altını değiştirmek için küçük odanın diğer tarafına giderken,Jeongsan'ın ona kollarını uzatmasının tek sebebi altını değiştirmesini istemesiydi.Yoksa pek kucağına gelmezdi.
Altını değiştirdikten sonra sadece yarım kollu beyaz zıbınıyla ve beyaz pamuklu çoraplarıyla bıraktığı oğlunu kucağına alıp yatak odasına yöneldi.
"Aç mısın hm?"
Burnunu küçük bedenin ensesine bastırdığında,babasının boynuna gömülmüş nefeslenen Jeongsan birkaç tatlı mırıltıyla cevaplamıştı onu.
"Bak annen uyuyor,çok güzel değil mi?"
Odalarına girdikten sonra Jeongsan'ın hevesle yataktaki omegaya bakmasıyla konuştuğunda oğlu onu anlamış gibi dik dik bakmaya başladı.
"Ah,hemen kaşlarını çat zaten.Benim eşim,benim omegam ama ben bile bu kadar kıskanmıyorum."
Yatağın ucuna bıraktığı oğlu hızlı hızlı emekleyerek bir tavşanın yuvasına girdiği gibi omeganın boynuna başını gömmüş bezli ve zıbınlı poposunu alfa babasına dönmüştü.
Jungkook,gülüp yatağın ortasına oturdu.Beyaz kısa çorabını giydirdiği minik ayağı çekerek küçük alfayı göbeği üstünde aşağıya çekmişti.Jeonsan'ın çarşafı küçük yumruklarıyla sıkıp tutmasıda aşırı tatlı bir görüntü ortaya çıkarmıştı.
"Gel bakalım buraya,orası bana ait küçük bey."
Jeongsan,mızmızlanıp kendini yukarı çekmeye çalıştı ama ayak bileğindeki el engel oluyordu.
Sık nefesler almaya başlamasıyla Jungkook zaten aç olan oğlunun ağlayacağını anlayıp bileğini bıraktı,eşinin uyanmasını istemiyordu.
"Git bakalım,bu seferlik müsaade ediyorum."
Jungkook kıkırdayarak oğlunun bezli poposuna vurdu.Jeongsan tekrar emekleyip omeganın boynuna gömülerek babasına inat totosunu salladı.
Alfa küçük bir tavşanı andıran oğlunun çıplak bacaklarının arkasını eğilip hafif ısırarak vakumladı.
"Yaramaz tavşan."
Jeongsan,huysuzlanıp başını kaldırarak onunla uğraşan babasına başını çevirdi ve dudak büzdü.
Dudak büzmesine uzun beden anlamayarak baktı,ne planlıyordu yine küçük oğlu?
"Yine ne istiyorsun Jeon Jeongsan?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon [JİKOOK]
FanfictionJeon ailesinin sert kurallarıyla iç içe olan Jeon Jimin'in eşiyle yıldızları bir türlü barışmıyordu. -Mpreg & Yarı texting & Düz yazı- 1.Jikook🌾 1.Kookmin🌾 1.JeonJungkook🌾 1.ParkJimin🌾 1.Jimin🌾 1.Jungkook🌾 1.Omegaverse🌾 1.Mpreg🌾 1.Alfa🌾 1.M...