♧
23.07
"Tanrım,onlar ciddi miydi?"
Jungkook,hala inanamadığını sesine yansıtarak konuşup eşofmanını kaslı baldırlarından yukarı çekerek tişörtünü eline aldı.
Ardından giyinme odasının diğer tarafından şortlu takımını giyen eşinden yanıt aldı.
"Ben neler kaçırmışım,nasıl fark etmem.."
Kısa tişörtünü şortunun üzerine giyip durgun durgun konuştuğunda Jungkook tişörtünden dolayı aşağıya dökülen uzun siyah saçlarını eliyle geriye tarayarak ona baktı.
"..o yüzden sizden her bahsettiğimde yüzünde alışkın bir ifade vardı..bende hep anlattığım için alışmış sandım meğer benden önce öğrenmiş,görmüş."
Bornozunu alarak kirli sepetine attıktan sonra Jungkook,ona anlamamış bir ifadeyle baktı.Sonra omegayı taklit ederek bornozunu kirli sepetine atmıştı.
"Sizden bahsettiğimde derken?"
Jimin,dakikalar önce kurutmuş olduğu sarı saçlarını eliyle dağıtarak giyinme odasından çıkarken eşi onu takip ederek odanın ışığını kapattı.
"Ne zaman darlandığımda direkt Hoseok hyung ile konuşurdum,malikanede olan şeyleri anlatırdım.." yatak odasına girer girmez sesini kısarak konuştuğunda Jungkook tek kaşını indirip kaldırarak küçük bir mırıltıyla onayladı onu.
Jimin,yatağın ortasında uyuyan oğlunu üstünkörü kontrol edip makyaj masasına ilerledi.Jungkook ise rotasından şaşmayarak yatağa yönelip sağ tarafa önce oturdu ardından kayarak yattı ve uyuyan oğlunun burnuna minik bir öpücük kondurdu.
Hoseok'un evden çıkışından dakikalar sonra kapı çalmıştı.Bu sefer kapıyı açan Jungkook,her şeyden habersiz abisini ve omegayı el ele gördüğünde şok yaşamıştı.
Abisi en son önemli bir telefon konuşmuyor muydu?
Merdivenlerden inen eşine ikiliyi şaşkınlıkla gösterdiğinde Jimin,onun gibi aralanmış dudaklarıyla birleşmiş ellere baktı.
Junghyun ve Hoseok,mahçup bakışlarla içeri girip salona yöneldiklerinde bu sefer şaşıran kişiler Jeon ailesinin bireyleriydi.
İkili ortamdakilerin üzerindeki şok dalgasını atlatmasını beklemiş ve çekinerek koltuğa oturmuşlardı.
Bir müddet sonra Bayan Jeon,konuşmuştu.Hoseok'u görmeyeli yıllar olmuştu,oğlunun liseden beri aşık olduğu omegayı elbette biliyordu hatta çok seviyordu.
Şaşkın ifadesiyle durumu sorduğunda büyük oğlu derin bir nefes alarak her şeyi anlatmıştı.
Dinledikleri anlamak ve kavramak için bir süre sessizlik çöken ortamla ikili iyice gerilmişken Hoseok kendini kötü ve suçlu hissetmeye başlamıştı,özellikle en yakın arkadaşına karşı.Öyle ki elleri titriyordu.
Jimin'e anlatmaması onun için doğru değildi,sonuçta en yakın arkadaşı her şeyini düşünmeden ve çekinmeden ona anlatıyordu.
Ama korktukları olmamıştı,Jeon ailesi onları mutlulukla tebrik edip kucak açmıştı.
Hoseok,neşeyle ona sarılan Bayan Jeon'la neredeyse ağlayacaktı.Herkesten güzel dilekler alan ikili yüzlerindeki aydın gülümsemeyle ve Junghyun'un ısrarıyla müsaade istemişti.
Onları kapıya kadar yolcu eden ev sahipleriyle Jungkook abisine sımsıkı sarılıp mutlulukları için dua etti.
Abisi mutlu olmayı ve mutlu bir aile kurmayı sonuna kadar hakkeden kişiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon [JİKOOK]
FanfictionJeon ailesinin sert kurallarıyla iç içe olan Jeon Jimin'in eşiyle yıldızları bir türlü barışmıyordu. -Mpreg & Yarı texting & Düz yazı- 1.Jikook🌾 1.Kookmin🌾 1.JeonJungkook🌾 1.ParkJimin🌾 1.Jimin🌾 1.Jungkook🌾 1.Omegaverse🌾 1.Mpreg🌾 1.Alfa🌾 1.M...