♧
-Bir hafta sonra-
"Efendim,eşiniz."Jimin,balkonda kalın pamuklu halının üstünde oturmuş Jeongsan ile oynarken elinde ev telefonuyla yanına gelen Aeri ile ona baktı.
Ardından telefona bakıp burun kıvırarak eline aldı diğer yandan emekleyerek halının ucunda bulunan kırmızı arabayı almaya giden oğluna baktı.
"Hm?"
Bir mırıltıyla telefonun onda olduğunu belli ettiğinde karşı taraftaki alfanın iç çektiğini duydu.
Bir haftadır eşinin tribine maruz kalıyordu,Jimin onunla konuşmuyor,konuşsalar bile iletişimleri bazen üç kelimeyi geçmezken bazen sadece mırıltı oluyordu.
Şimdi ise eşinin onu engellemesi yüzünden ev telefonundan aramıştı.
"Ne yapıyorsun?"
Jungkook,arkada duyduğu Jeongsan'ın sevinçli kıkırdamasıyla gülümseyip sorduğunda omega omuz silkti.
Sonra aklına telefon konuştuğu gelince avucunun içiyle hafifçe alnına vurdu.
"Merak etme,evdeyim."
Düz tuttuğu sesiyle konuştığunda Jungkook'un soluğunu duymuştu,sırıttı.
Bir hafta içinde evde bariz bir şekilde değişiklik vardı.
Jimin,bu hafta içinde babalarıyla alışverişe çıkıp gezmişti.Medyayı umursamadan doya doya yapmıştı.
Bay Joohyun ses etmemişti.Ya da o öyle zannediyordu.
İki gün sonra Jungkook'un annesi ve yengesiyle yeni açılan bir mağazaya gitmişlerdi ve sonrasında restoranta gitmiş medyada görüntülenmişlerdi.
Bu sırada Juwon'un yaptığını iki kadına anlatmıştı,Bay Joohyun'un bunu aileden gizlemesini saçma bulmuştu.
İki kadın buna şaşkınlıkla kalakalırken kınamışlardı,savunmasız bir bebeğe karşı kinine yenilen Juwon'a lanet etmişlerdi.
Ertesi gün babasının şirketine giden omega iki yıla aşkındır aktif olmayan sosyal medya hesabında babasıyla paylaşım yapmıştı.
Bir sonraki gün 'Hanwool babamın hatrı kalır' diyerek babalarının evine gitmiş akşam yemeğine bir saat kala malikaneye gelmişti.
Bugün evde olduğunu imayla belirten omega ona doğru emekleyen oğluna eliyle 'gel gel' yaptı.
"Oh,buna sevindim..."
Jungkook,onun gibi imayla karşılık verdiğinde aslında yüzü asıktı.
Bir hafta boyunca dedesinden haddi hesabı olmayan sözler,hakaretler duymuştu.
Adamlığın,karakterine,annesine,eşine..türlü türlü şeyler söylenmişti.
Ama hepsinden çok eşine söylenenler zorunda giderken dedesinin bilerek şirkette verdiği çok işten sonra yorgun yorgun eşiyle ve oğluyla ilgileniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon [JİKOOK]
FanfictionJeon ailesinin sert kurallarıyla iç içe olan Jeon Jimin'in eşiyle yıldızları bir türlü barışmıyordu. -Mpreg & Yarı texting & Düz yazı- 1.Jikook🌾 1.Kookmin🌾 1.JeonJungkook🌾 1.ParkJimin🌾 1.Jimin🌾 1.Jungkook🌾 1.Omegaverse🌾 1.Mpreg🌾 1.Alfa🌾 1.M...