[17]

8.3K 910 615
                                    

-1 hafta sonra-

Omega,yatakta oğluyla oynayan eşinin odayı dolduran şen kıkırtılarına tebessüm edip odadan çıktı.

Elindeki boş biberonla merdivenlere yönelirken son günlerde iki kat huysuz olan oğlu için su almak için mutfağa iniyordu.

Eşinin ruthu üç gün önce bitmişti.Bugün hafta sonu olduğundan üç gündür şirkete giden eşi evdeydi,diğer ev halkı gibi.

Merdivenlerde elindeki tepside bitki çayı tutan Aeri ile karşılaştı.

"Bay Jeon,birşey mi lazım?"

Kız elindeki işe rağmen sorduğunda Jimin başını sağa sola salladı.Vien gittiğinden beri Aeri iki kat daha yoğundu ama kimseye belli etmiyordu.

"Hayır Aeri,teşekkür ederim.Bitki çayı kimin için?"

Merakla sorduğunda kız gerilerek başını eğdi,Jimin'in gülümsemesi düz bir hal alırken kaşlarını çatılmaya başlamıştı.

"Ne oldu Aeri?"

"Şey...efendim Bay Juwon için..."

Sesi adeta boğazına kaçmış gibi konuşan kızla beyninde şimşekler çakmıştı omeganın.

Elindeki biberonu sıkarken içinde patlamaya hazır bir volkan gibi büyüyen öfkesiyle yumruğunu sıkıp biberonu yere fırlatarak Juwon'un odasına gitmek için hızlıca merdivenlere tırmandı.

O kadar sert atıyordu ki adımlarını sesler merdiven boyunca yankılanıyordu.Önüne bir şey çıksa parçalayacakmış gibi kasılmış çenesini oynatırken Juwon'un odasına gelmiş şiddetle açarak kapının duvara çarpmasına neden olmuştu.

Juwon,koltukta oturmuş dergi okurken gürültüyle yapılan girişle yerinden sıçramış gelen kişiye baktı,yutkundu.

"Sen hangi yüzle bu eve gelirsin!"

Sertçe konuştuğunda oturan beden dergiyi kapatmış rahat bir tavırla kalkarak karşısına dikilmişti.

"Jeon ailesinin bir bireyi olarak."

Pişkin pişkin cevap veren omegayla sinirle tısladı Jimin.

"Vicdansız bir Jeon,yedi aylık bir bebeğe zarar verecek kadar cani bir Jeon değil mi?"

Juwon'un surat ifadesi sertleşirken Jimin'in ondan aşağı kalır yanı yoktu,aklına yine o gece dakikalarca ağlayan oğlu gelmişti.

"Oğluma zarar vererek neyi hedefliyorsun Juwon!Derdin neydi senin!Küçük bir bebek-"

"Kes sesini.Bir varis veren sen olmamalıydın,bu ilgiyi sen değil ben hakkediyorum!"

Kelimelerini bastırarak konuşan Juwon sonunda bağırdığında Jimin sinirle güldü.

"Lanet olsun ne ilgisi!Hapis gibi evde saçma sapan kurallar ne ilgisinden bahsediyorsun aptal!"

Juwon,ellerini saçlarından geçirip sinirle omegaya baktı.

"Senin yaptıklarını ben yapsaydım çoktan kovarlardı beni bu evden.Başı boş,hovardasın ama işe bak ki varis verdin diye el üstündesin!"

Jimin,şahsına yapılan hakaretlerle ona bir adım atıp parmağını sallayarak konuştu.

Jeon [JİKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin