♧
Tombul göbeğini okşadığı oğlunun diş kaşıyıcısına uyguladığı işkenceyi izlerken burnunu çekti omega.
Saatler önce yaşadıkları tartışmadan sonra -yaşadığı tartışma,çünkü eşinin konuşmasına bile izin vermemişti- Jungkook'u resmen evden kovmuştu ve alfa gözyaşlarıyla evi terk etmişti.
Zaten tükenen gücüyle daha fazla güçlü duruşu sergileyememişti.
O ise ağlamaya fırsat bulmadan Jeongsan'ın ağlama sesiyle hızlıca yukarı çıkmış bebeğiyle ilgilenmişti.
Hafif çıkan ateşiyle ılık bir duş aldırmış,Taehyung'un evinden babasının evine gelmeden önce gittiği doktorun verdiği şurubu içirmişti.
Şimdi ise ısısını biraz arttırdığı odada Jeongsan'ı tavşan baskılı mavi yarım kollu zıbınıyla yatağa sırt üstü yatırmış dakikalar önce emzirdiği için rahatlaması amacıyla karnını okşuyordu.
Küçük alfa hafif mırıltılarla ağzındaki nesneyi dişsiz damaklarıyla eziyordu.
Kapının açılma sesiyle sabahtan beri sessizce yanaklarını ıslatan gözyaşlarını belli etmeden silerken omega babasının sesini duydu.
"Jim?"
"Gel anne."
Zoraki bir şekilde yüzüne koyduğu gülümsemeyle kapıdan başını uzatan babasını odasına davet etti.
Hanwool,oğlunun haline yüzünü asarken kapıyı kapatıp içeriye adımladı.
Şişmiş göz altları,kızarmış gözleri,nemli yanakları,ıslak kirpikleri yatağa oturduğunda daha net görmüştü.
Oğlunun tek gözyaşına kıyameti koparan omega şimdi birşey yapamadığı için içten içe kendini sömürüyordu.
Uzanıp omeganın giydiği şorttan dolayı açık olan baldırını çimdikledi hafifçe.
"Sensin anne."
Şakayla karışık söylediğinde her zaman gülen oğlu şimdi zorlukla geriyordu dolgun dudaklarını.
Yüzü asılırken Jeongsan'ın mavi çoraplı küçük ayağını tutup oynadı,ne söyleyeceğini bilmiyordu Bay Hanwool.
"Jungkook...gitmiş."
Dakikalar süren sessizlikten sonra konuştu Hanwool.Nereden nasıl başlayacağını bilmiyordu,oğlunu üzgün görmek tüm algılarını kapatıyordu.
"Öyle gerekti."
Kısık sesle cevap verdiğinde babası başını salladı.Karışmak gibi bir hakkı olmasada oğlunun iyi olmasını istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon [JİKOOK]
FanfictionJeon ailesinin sert kurallarıyla iç içe olan Jeon Jimin'in eşiyle yıldızları bir türlü barışmıyordu. -Mpreg & Yarı texting & Düz yazı- 1.Jikook🌾 1.Kookmin🌾 1.JeonJungkook🌾 1.ParkJimin🌾 1.Jimin🌾 1.Jungkook🌾 1.Omegaverse🌾 1.Mpreg🌾 1.Alfa🌾 1.M...