🔞M🔞
♧
"İnanmıyorum Jungkook,o adama rağmen akşam yemeğine çıkmışsınız."
Taehyung,inanmadığı yansıttığı tınısıyla konuştuğunda Jimin bıyık altında sırıttı.
Madem kuralların dışına çıkmıyordu o zaman zorlayıp zorlayıp yıkacaktı.
Tesadüflü karşılaşmadan sonra Taehyung'un onları kendi masalarına davet edip yemeği ısmarlayacağını söylemişti.
İkili bunu geri çevirememiş aylardır görmedikleri ailenin masasına yönelmişlerdi.
Özlem giderip,yemek yiyen bedenler son derece memnundu.Jungkook,ilk defa bu kadar sıcak bir ortamdaydı.
Küçük kız,Jimin'in onun sandalyesine birleştirdiği diğer sandalyeye Jeongsan'ın pusetini koymuş,onunla oynamasına izin vermişti.
Yoonha,babalarının biricik göz bebeği olan beş yaşında güzel bir omegaydı.Taehyung onun saçının teli için canını verirdi,güzel eşinin küçük kopyası gibiydi.
İki saate yakın yemek yiyen dörtlü şuan tatlı yiyorlardı.
"Gerçi hala nasıl dayanıyorsunuz anlamıyorum."
Yoongi,tatlısından bir kaşık yedikten sonra konuşmuştu.
Jungkook,eşiyle göz göze gelirken Jimin kıkırdayıp arkadaşına baktı.
"Dayandığımızı kim söyledi."
Yoonginin düz ifadesi yavaşça sırıtmaya dönüştü,Jimin'i Jungkook'un eşi olduğundan beri tanıyordu.
Pek buluşmasalarda telefonla görüntülü konuşmaları ve iletişimleri oldukça aktifti.
Ve anladığı birşey varsa oda Jimin'e Jeon kuralları tersti,fazlasıyla.
"Müsadenizle."
Jungkook,izin isteyip kalktığında Jimin tekrar yoğunlaşmış Karamel kokusunu alarak peşinden kalktı.
"Hemen geleceğiz."
Oturan çift onları onaylarken omega hızlıca eşinin peşinden lavaboya gitti.
İçeri girdikten sonra kapıyı kapattı.Eşinin ıslattığı ellerini yüzüne ve boynuna vurduğunu gördü.
"İyi misin Kook?"
Dibine kadar giren eşinin belinden tutup kendine yaslayarak burnunu mührüne bastırdı.
Jimin,gözlerini kapatıp elinin altında kalan sert göğüsleri okşadı.
"Sıcaklıyorum..." derin nefes alarak eşinin belini okşamaya başladı ve "eve mi gitsek?" dedi.
Jimin,gülümseyip eşinin keskin çene hattına burnunu sürttü.
"Gidelim..." fısıldaması Jungkook'a hiç yardımcı olmazken devam etti."...ama eve değil."
Başını geri çekilip eşine anlamsızca baktı alfa.
"Nereye?"
Jimin,ona alttan bakıp imayla gülümserken iki eliyle kırmızı kravatla uğraşıyormuş gibi yaptı.
"Hmm...otele gidelim."
Alfanın,belindeki olabilirmiş gibi daha çok sıkılaşırken vücutları yapboz parçası gibi birleşmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon [JİKOOK]
FanfictionJeon ailesinin sert kurallarıyla iç içe olan Jeon Jimin'in eşiyle yıldızları bir türlü barışmıyordu. -Mpreg & Yarı texting & Düz yazı- 1.Jikook🌾 1.Kookmin🌾 1.JeonJungkook🌾 1.ParkJimin🌾 1.Jimin🌾 1.Jungkook🌾 1.Omegaverse🌾 1.Mpreg🌾 1.Alfa🌾 1.M...