♧
"Sağol Aeri."
Bir yandan Jeongsani bir yandan bebek çantasını tutarken zorlanan omega,kapıyı açtığı an yardım edip bebek çantasını elinden alan beta kıza minnetle konuştu.
Jungkook birşey demeden hemen merdivenlere tırmanırken hızlıca yanına gelen Bayan Jeon ile huysuz sesler çıkaran oğlunu kucağında dikleştirdi.
"Tanrım Jimin,siz neredesiniz?" telaşlı sesi her halinden belli olan kadınla omega derin bir nefes aldı.
"Anne,Jungkook aniden rutha girdi eve gelemedik.Jeongsan'ı da babamlara bıraktık."
Kadın endişeli ifadesiyle başını sallayıp Jeongsan'ın saçlarını okşadı.
"Çok kızdı,şuan evde değil.Jungkook'u şirkete çağırmış."
Jimin,konuştuktan sonra çalan telefonuyla giden kadının arkasından baktı bir süre.
"Aeri bana su getirir misin?"
Konuştuktan sonra kızın başını sallamasıyla merdivenlere yöneldi.
Sabahın geç saatlerine kadar oteldeydiler ama Jungkook'un aniden aklına gelen dedesiyle sessizde olan telefonunu bakıp eve gitmeleri gerektiğini söylemiş,otelden çıkmışlardı.
Kurdunu ve kendini zor zapt eden alfa omeganın üzerine atlamamak için çok direnmişti.
Önce Jimin'in babalarının evine uğramış kapıda Jeongsan'ı almışlardı sonra eve gelmişlerdi.
Belinin ve kalçasının ağrısıyla merdivenleri zar zor çıkan kısa beden odasına geldiğinde kapıyı kapatmıştı.
Yatağa ilerleyip boynuna sokulmuş oğlunu kendinden uzaklaştırıp yatağa bırakmıştı.
Jungkook,duşta olmalıydı.Dedesinin onu şirkete çağırması omegayı düşündürmüştü.Yaşlı adam çoğunlukla şirkete gitmezdi,neden bugün gitmiş ve torununu çağırıyordu?
"Umarım,birşey yapmaz."
Yatağa oturup acıyan kalçasıyla dudağını dişlerken Jeongsan'ın karnını okşadı.
Arabada biraz emzirmişti,tahriş olmuş acıyan göğüsleriyle ama minik alfa doymadığı için huysuzdu.
Çalan kapıyla konuşacakken eşinin belinde havluyla çıkması onu durdurdu.
"Bir dakika bekle Aeri."
Jungkook,elindeki havluyla bir yandan saçını kurularken bir yandan da giyinme odasına gidiyordu hızlıca.
Jimin,ona bakmayan eşiyle bir süre duraksarken aklına Aeri gelmişti.
"Gelebilirsin."
Elinde küçük tepsiye koyduğu bir bardak suyla içeri giren kız yatağa ilerleyip omegaya uzattı.
Jimin,suyu alıp içerken tahrik olmuş ve kurumuş boğazını ıslattı.
"Teşekkürler."
Boş bardağı kıza uzatınca kızın gitmek yerine gerginlikle ona baktığını gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon [JİKOOK]
FanfictionJeon ailesinin sert kurallarıyla iç içe olan Jeon Jimin'in eşiyle yıldızları bir türlü barışmıyordu. -Mpreg & Yarı texting & Düz yazı- 1.Jikook🌾 1.Kookmin🌾 1.JeonJungkook🌾 1.ParkJimin🌾 1.Jimin🌾 1.Jungkook🌾 1.Omegaverse🌾 1.Mpreg🌾 1.Alfa🌾 1.M...