[12]

8.5K 857 277
                                    

"Ah,az kalsın unutuyordum."

Elindeki pakete bakınca avucunun içini alnına vurup alışverişten aldıklarını yerleştirdiği giyinme odasından çıktı.

Yatakta huzurla uyuyan ve etrafına yastıklar dizdiği oğlunu kontrol edip saçlarından hafifçe öptü.

Ardından sessizce odadan çıkarak elindeki paketle kayınvalidesinin odasına ilerledi.

Yüzündeki tebessümle birkaç koridor sonra odanın kapısında durup çaldı.Girebileceğine dair duyduğu sesle kapıyı açıp içeri girdi.

"Tatlım,birşey mi oldu?"

Hala alışveriş yapmanın heyecanını yaşayan kadın,sorduğunda omega içeri girip kapıyı kapattı.

"Bu senin paketin anne,karışmış olmalı."

Bayan Misun,elindeki pakete bakarken omega onun yanına vardı.Paketi uzattığında kadın gülümseyerek alıp baktı.

İçinden alışverişte çok beğendiği ama ev ortamı için uygun olmayan elbiseyi görünce şaşırarak Jimin'e baktı.

Kendi tarzıydı ama bir Jeon olduğundan beri tarzını unutmuştu çünkü unutturmuşlardı.Omuz detaylı olan elbiseyi evde giyemezdi başka bir deyişle yakışık almazdı.

Çok beğenmesi Jimin'in gözünden kaçmamış kayınvalidesini Jeongsan'ın bebek arabasıyla mağazanın başka tarafına yönlendirip elbiseyi görevliye paketlemesi için vermişti.

"Ama oğlum ben bunu almadım ki?"

Elbiseye bakan parlak bakışlarına tezat üzüntüyle konuştuğunda Jimin gülümseyerek omuz silkti.

"Çok beğendiğini görünce aldım,itiraz edeceksen etme,hediyem olsun~"

Neşeyle konuştuğunda kadın kıkırdamıştı.Jimin'e gittikçe hayranlık duyuyordu.

"Peki,giyemesemde dolabımın en güzel yerine koyacağım."

Omega,dudak büzmemek zor dururken kadının elini tutmuştu.

"Merak etme anne,elbet bir gün giyeceksin."

Hevesle ve kararlılıkla konuştuğunda Bayan Misun elinde olmadan başını salladı.

Sarışın beden müsaade isteyip odadan çıktı.Jeongsan'a aldıklarını bebek odasına götürüp yerleştirmeyi akıl ederek odasına yönelmeden önce sırıtarak fısıldadı.

"O elbiseyi bizim evimize gelirken giyeceğinden eminim anne..."

Akşam yemeğinde yine masaya sessizlik hakimken omega son derece memnun bir şekilde yemeğini yiyordu.

Jungkook,dedesinin konuşmaması için tedirgin bir şekilde arada ağzına lokma atarken yanında kıtlıktan çıkmış gibi yemek yiyen eşine şaşkınlıkla bakmamak için karşısında dalgın dalgın yemek yiyen abisine bakıyordu.

Eve geldiğinde son derece mutlu eşiyle karşılaştığında bunu değerlendirip onu güzelce öpmüştü,Jimin sonda yine tribe bağlasada öpücüğünü aldığı için mutluydu.

Jimin mutluydu.

Dedesini ikna etmesi zor olsada annesinin eşiyle beraber alışverişe çıktığını öğrendiğinde tedirgin olmuştu.Omega ona bunu söylememişti,haliyle oda sadece eşi ve oğlu için dedesinden izin almıştı.

Jeon [JİKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin