🌾FİNAL🌾
♧
-Üç yıl sonra-
Geçen üç yılın ardından eski Jeon ailesi tamamiyle yok olmuştu.Kamera önünde sert emirlerle ve kurallarla oluşturulan zoraki profil kaybolmuştu.Buna sebebiyet veren Jimin ve onun için herşeyi bırakan eşi Jungkook'un yanı sıra Junghyun olsada üç yıl önce ölen yaşlı adam son noktayı koymuştu.
Sert ve akıl almaz o kurallar,ikazlar onunla beraber kül olup maziye uçuşmuştu.
Kalp yetmezliği sebebiyle akşam hizmetlilerin yardımıyla girdiği yatağında sabah cansız bedeni çıkmıştı.
Geriye kalan aile fertleri kalp yetmezliğinin olduğunu öğrendiğinde şoke olmuşlardı ama yaşlı adamın bunu Junghyun'un evliliğinden önce öğrenip onlardan saklamasına bir şok dalgasına daha girmişlerdi.
Bu yüzdendi alfa varis ısrarı...ölmeden önceki son istediği.
Bu hastalığı Jungkook ile anlaşma yapmasının tek sebebiydi.Aksi takdirde asla o anlaşmayı yapmaz torununa psikolojik ve fiziksel şiddet uygulamaya devam ederdi.
Jeongsan'ın doğduğu gün yaptığı fazla heyecan yüzünden atak geçirmiş aynı hastanedeki doktorunun yanına gitmişti.O gün zayıf ve yaşlı kalbinin en fazla bir yıl dayanacağını öğrenmişti.
DNA testinden sonra adeta çıldıran torunu aileyi terk edeceğinden bahsedince bu durumu kullanıp şart koşmuştu.
Son yılını küçük alfa torunuyla geçirmek için anlaşmaya gitmişti.
Zaten öldüğünde Jungkook'un Jimin için evi aileyi bırakacağını biliyordu sadece bunu ölmeden önce görmek istemiyordu.
Ama görmüştü,Jungkook'un gidişinden sonra batan şirket ve geçersizleşen kurallarla güçten düşüp yataklık olmuştu.Ve buna sadece iki ay dayanmıştı.
En büyük hatası Jimin'i bir Jeon yapmaktı,kendince.
O baş kaldıran omega yüzünden aile kuralları,ahlakları diğer nesillere geçemeyecek ve onun ölümüyle son bulacaktı.
Herşey Jimin yüzündendi,torunuyla evlenmesine asla müsaade etmemeliydi.
Bir hata birçok özgürlüğe sebep olmuştu.
Ama yaşlı adam için bir hata herşeyin bitişi olmuştu.Aile değerleri,gelenekleri,kültürleri yok olmuştu.Diğer dünyada ailesinin ve büyüklerinin yüzüne bakamayacaktı.
Bu yüzden ölüm döşeğindeyken bile Jimin'i bu aileye dahil eden aklına lanet etmişti.
Jeongsan'ın ilk yaş gününe bir ay kala ölen yaşlı adamla birlikte cenaze töreninden sonra Jeon malikanesi terk edilmiş ve devlete teslim edilmişti.
Jungkook'un babası o malikanede ölüp giden benliklerin,çürüyen iradelerin,küflenen duyguların yıkılması için başvuruda bulunmuştu.
Sonuç olarak bugün o malikanenin yerinde bir kız yurdu vardı,birçok çocuğa yuva olan.
Bir ölüm çokça yaşam olmuştu.
♧
"Lan,lan o benim kocam değil mi?"
Jimin,eşinin uyumasından yararlanıp telefonunu baş parmağını ara ara emerek karıştırırken gördüğü fotoğrafla sesi yükselmiş kaşları çatılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon [JİKOOK]
FanfictionJeon ailesinin sert kurallarıyla iç içe olan Jeon Jimin'in eşiyle yıldızları bir türlü barışmıyordu. -Mpreg & Yarı texting & Düz yazı- 1.Jikook🌾 1.Kookmin🌾 1.JeonJungkook🌾 1.ParkJimin🌾 1.Jimin🌾 1.Jungkook🌾 1.Omegaverse🌾 1.Mpreg🌾 1.Alfa🌾 1.M...